Det ligger en bamsemums hos meg og! (UL)

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
ImageUploadedByBV Forum1428415942.523413.jpg

Bildene kom rett opp på kjøleskapet ;) En herlig liten sak med bankende hjerte! Litt skuffet over at vi ikke fikk sett mer, siden jeg så enda mer i uke 6+0 med eldstesnuppa for snart 7 år siden. Tror apparatet var litt gammeldags :P MEN, vi fikk endelig hilse på bamsemumsen <3
Ble satt tilbake endel da, er 9+1 etter menstermin, men bare 7+6 ble jeg målt til idag. Kan ikke helt skjønne at jeg isåfall har testet positivt siden uke 3+0 ca, men vi får se på neste UL :) Skal visst tilbake om 4 uker.

Åååå, hurra! :) ❤️ Lille frøet! Så godt å se at hjertet slår!
Jeg var jo på ul forrige tirsdag, og jeg har også regnet meg frem til 9+1 idag men hun mente jeg var kortere (8+3 idag).. Merkelig det der! Hun målte den lille til 11mm da jeg var der..

Hurra<3 Så herlig :)

Takk alle sammen! Var deilig å vite at alt stod bra til etter noen tøffe mnd med prøving og feiling.. ;)

Åååå, hurra! :) ❤️ Lille frøet! Så godt å se at hjertet slår!
Jeg var jo på ul forrige tirsdag, og jeg har også regnet meg frem til 9+1 idag men hun mente jeg var kortere (8+3 idag).. Merkelig det der! Hun målte den lille til 11mm da jeg var der..

Så rart! Jeg tenker at jeg forholder meg til min egen termin enda, så får jeg heller høre på de neste ultralydene hva de sier ;)

Gratulerer med vellykket ul og bankende hjerte wenchus! :D Skal ringe inn til jordmortjenesten å få fikset en jeg også, helst så fort som mulig, og håper virkelig på samme resultat som deg :)

Gratulerer med vellykket ul og bankende hjerte wenchus! :D Skal ringe inn til jordmortjenesten å få fikset en jeg også, helst så fort som mulig, og håper virkelig på samme resultat som deg :)

Det er det bare å få gjort :D Er en fantastisk deilig følelse å få bekreftet en levende spire :)

Herlig:love7 Gratulerer med vell overstått ul! :)

Back
Topp