Det knekker og knaser.

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
I hele kroppen når jeg våkner etter å ha sovet.

Den "lyden" du får i fingrene og ryggen noen ganger når du strekker deg. Hver gange våkner og setter meg opp eller går ut i senga så knaser det i hele meg. Som om alle ledd må knekker på plass igjen. Har aldri hvert sånn før.

Er det andre som har det sånn. Evnt.
Hvorfor er det blitt sånn?

Har det egentlig sånn til vanlig, så er ikke så uvanlig for meg☺️ Hoftene har blitt værre siden jeg har bekkenløsning da, høres nesten ut som en gammel dame her jeg går!

Jepp - bekkenet "setter seg" hver gang jeg står opp. Regner med det er pga at leddene er løsere, og den ekstra vekten på midten:)

Har det sånn hver han jeg reiser meg fra enten seng, sofa eller stol. Knekker en del til vanlig, men ikke på langt nær så mye som nå!

Knaker i bekkenet når jeg prøver å snu meg om natta og når jeg prøver å komme meg opp om morgenen :)

Er vel bare bekkenet som løsner og gjør seg klar :wideyed::p;)

I hele kroppen når jeg våkner etter å ha sovet.

Den "lyden" du får i fingrene og ryggen noen ganger når du strekker deg. Hver gange våkner og setter meg opp eller går ut i senga så knaser det i hele meg. Som om alle ledd må knekker på plass igjen. Har aldri hvert sånn før.

Er det andre som har det sånn. Evnt.
Hvorfor er det blitt sånn?

Er du virkelig våken 04:59 om natta? :eek:

Er du virkelig våken 04:59 om natta? :eek:
Jeg våkner flere ganger om natta.. har gjort det de siste ukene.
pga at kroppen min blir sånn som i natt. Våkner av at kroppen verker eller er urolig.. Må reise meg opp å strekker meg.
Knekke alt på plass igjen på en måte.

I dag tidlig våknet jeg med doven arm og verkende mage :(

For noen år siden danset jeg 1-2 ganger i uka. å da hadde jeg ingen sånn "knasing" i det hele tatt. Pga vi alltid gjorde isolasjonsøvelser osv. Så er egentlig ikke så vandt med det :P

Jeg våkner flere ganger om natta.. har gjort det de siste ukene.
pga at kroppen min blir sånn som i natt. Våkner av at kroppen verker eller er urolig.. Må reise meg opp å strekker meg.
Knekke alt på plass igjen på en måte.

I dag tidlig våknet jeg med doven arm og verkende mage :(

Huff så slitsomt :( Jeg sover også på en helt annen måte nå som jeg er gravid. Våkner hver gang jeg må snu meg og sjekker klokka, men heldigvis slipper jeg å stå opp av senga. Da hadde jeg vært helt ferdig.

Går det bra i forhold til jobben?

Huff så slitsomt :( Jeg sover også på en helt annen måte nå som jeg er gravid. Våkner hver gang jeg må snu meg og sjekker klokka, men heldigvis slipper jeg å stå opp av senga. Da hadde jeg vært helt ferdig.

Går det bra i forhold til jobben?
Ja så langt går det greit. Men begynner å kjenne det på kroppen nå.Selv om jeg bare har 50-60% stilling.

Back
Topp