Det klør

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Puppene er ikke bare dritvonde, de klør noe innmari også. Smører de jevnlig med olje (bio-oil). Noen andre lure tips? Og ikke minst, vil det gi seg?

Puppekløe hos meg er gjerne hormonelt, så det gir seg jo, men er vanskelig å vite når. Har selv kløe på hele kroppen for tiden. I forhold til svangerskspsklør så er det visstnok bare smøring og rikelig med drikke som kan hjelpe(?).

Puppekløe hos meg er gjerne hormonelt, så det gir seg jo, men er vanskelig å vite når. Har selv kløe på hele kroppen for tiden. I forhold til svangerskspsklør så er det visstnok bare smøring og rikelig med drikke som kan hjelpe(?).

Takk for svar, da er det bare å smøre seg og forsøke ikke å klø hehe

Jeg er veldig fornøyd med en olje fra Elemis som heter camelia oil. Synes den fungerer bedre mot kløe enn bio oil:) Kan jo være verdt et forsøk!

Jeg er veldig fornøyd med en olje fra Elemis som heter camelia oil. Synes den fungerer bedre mot kløe enn bio oil:) Kan jo være verdt et forsøk!

Takk for tips, da skal jeg sjekke den ut :) Finnes den i noen butikker, eller bestilles den over nett?

Back
Topp