Det kløøør!

Vilnus

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Alltid like kjekt å tilføre enda en ting på listen som man må igjennom dette svangerskapet. Etter en uke med sykdom, sykemelding og feber er jeg nå begynt å klø. Det klør overalt. Og da mener jeg overalt. Spesielt om natten. Så nå utredes jeg for gallestase så får jeg se. Er det gallesyrer så må jeg ha ekstra oppfølging. Det er heller ikke noe hyggelig lesning på dr google. Den eneste som ser ut til å ha det trivelig for tiden er mini. Heldigvis. En mager trøst om ikke annet :)

Huff kjenner til det. Har kløe inne i mellom. Det eneste som hjelper meg da er en lang varm dusj. Og så smører jeg meg med bio-oil to ganger daglig og tar ekstra d-vitamin. Men om man først får skikkelig svangerskapskløe pga galle, må man sikkert ty til andre og bedre metoder. Føler med deg, god bedring!

Last edited:
Ikke sjekk ut dr google, han er alltid så negativ.. Håper du bare har vanlig allergi, da er det jo ikke farlig. God bedring :)

Huff da, jeg som trodde min periodevise kløe var irriterende :p Ikke måte på hva man må gjennom som gravid..

Jeg klør også i perioder men ofte på magen. Men det er ikke såååå plagsomt som ditt tror jeg. Lykke til med utredning! Du får passe deg for å google for mye. Står mye skummelt der

Jeg hadde det i forrige svangerskap, er helt forferdelig å klø sånn. Jeg ble testet og fikk en mild salve som hjalp innimellom. Heldigvis ikke høye verdier hos meg.
Sender all min sympati til deg. Og vær forsiktig med dr. google, han ha en tendenes til å uroe mer enn å være til nytte. Lykke til og god bedring :)

Alltid like kjekt å tilføre enda en ting på listen som man må igjennom dette svangerskapet. Etter en uke med sykdom, sykemelding og feber er jeg nå begynt å klø. Det klør overalt. Og da mener jeg overalt. Spesielt om natten. Så nå utredes jeg for gallestase så får jeg se. Er det gallesyrer så må jeg ha ekstra oppfølging. Det er heller ikke noe hyggelig lesning på dr google. Den eneste som ser ut til å ha det trivelig for tiden er mini. Heldigvis. En mager trøst om ikke annet :)
Huff, hørtes ikke godt ut... god bedring :/)

Back
Topp