Det kløøøør

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Igår fjernet jeg to føflekker, og jeg får ikke fjerne plasterlappene før tidligst i morra. Og nå klør stingene sånn at jeg holder på å bli sprø!!!! [:@][:@] Noen tips? Bare bite tennene sammen og holde ut tenker jeg?

Prøv å legge noe kaldt på det pleier å hjelpe hos meg ivertfall...

"Mentalklø" også kalt "Luftklø" over plasteret. Uten å klø lissom... Ser litt rart ut,men hjelper et par sekunder[;)]

Huffameg, føler med deg! Grusomt å klø. (Nå ble du nok mye bedre[:D])
Ibux hjelper mot det meste, kanskje vurdere det hvis det blir ulevelig? Lykke til, håper du finner ut av det!

Hvordan var det forresten å fjerne føflekkene, har hørt det skal svi godt? fikk du bedøvelse?

Når ks arret klødde som værst pleide jeg å klappe på det med flat hånd. Det hjalp litt, men det er grusomt uansett [&:]

ORIGINAL: 2juniskatter!

Huffameg, føler med deg! Grusomt å klø. (Nå ble du nok mye bedre[:D])
Ibux hjelper mot det meste, kanskje vurdere det hvis det blir ulevelig? Lykke til, håper du finner ut av det!

Hvordan var det forresten å fjerne føflekkene, har hørt det skal svi godt? fikk du bedøvelse?

Fikk bedøvelse ja (gjør de det uten? [&:]) og den var vond! Men når den virket, kjente jeg knapt at legen rørte der, så selve fjerningen og syingen etterop kjente man ingenting til.

Back
Topp