Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs hvor det klør. Det er jo en sånn «kløesykdom» som gravide kan få som kan være farlig og må utredes asap, men husker ikke helt hva det går ut på. Google det og ta kontakt med jordmor/lege?Jeg klør så dyrisk for tiden. Holder på å bli gal!!
Klokka er nå 04 og jeg må sitte med tlf ellers klør jeg meg.
Tredje svangerskap og aldri hatt dette før. 19+1 nå. Hva hjelper??
Oj, det visste jeg ikke. Det klør på legger, armer, i hodebunn, på halsen, i panna, på magen, i truselinningen, under foten, ja sånn ca overaltSpørs hvor det klør. Det er jo en sånn «kløesykdom» som gravide kan få som kan være farlig og må utredes asap, men husker ikke helt hva det går ut på. Google det og ta kontakt med jordmor/lege?
Høres ut som at du burde kontakte legen for det kan være svangerskapskløe. Bedre å sjekke det ut enn å vente! Så får du tatt de blodprøvene som trengs for å eventuelt utelukke det, og så tips for noe mot kløen.Oj, det visste jeg ikke. Det klør på legger, armer, i hodebunn, på halsen, i panna, på magen, i truselinningen, under foten, ja sånn ca overalt
Ok! Takk for tips. Er det slik at det haster? Har nemlig legetime neste fredag og har bare klødd i hele natt (første gang).Høres ut som at du burde kontakte legen for det kan være svangerskapskløe. Bedre å sjekke det ut enn å vente! Så får du tatt de blodprøvene som trengs for å eventuelt utelukke det, og så tips for noe mot kløen.
Sniker: ring idag du. Så kan du ta blodprøver direkte og evt få svar på de før timen du har. Som regel er sånn kløe ikke farlig, men det kan være det.Ok! Takk for tips. Er det slik at det haster? Har nemlig legetime neste fredag og har bare klødd i hele natt (første gang).
Vi skal iallefall skifte på senga og vaske med nøytralt vaskemiddel/skyllemiddel for å se om det kan irritere, så mulig jeg drar innom å tar prøvene imorgen, men tar det opp med legen på timen?
Som de andre sier så er det nok lurt å ringe og høre i dag. Så får du kanskje tatt blodprøven før timenOk! Takk for tips. Er det slik at det haster? Har nemlig legetime neste fredag og har bare klødd i hele natt (første gang).
Vi skal iallefall skifte på senga og vaske med nøytralt vaskemiddel/skyllemiddel for å se om det kan irritere, så mulig jeg drar innom å tar prøvene imorgen, men tar det opp med legen på timen?