DET KLØR

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Magen min klør. Mest der det er merker. Er det rett at strekkmerkene blir verre av å klø? Klarer ikke la være :p noen som evt har noen bra tips eller kjerringråd som kan hjelpe?

Jeg vet ikke, men jeg føler det så jeg tørr ikke klø så mye:o har ingen strekkmerker på magen og vil ikke hjelpe til med å få det heller:p hehe. Men det kløøøøør ja. Smøre med fet krem:) burde lindre litt iallfall.

Huden på magen strekker seg og da klør det :)
Kan hende det lindrer litt for deg å smøre med en fet krem :)

Magen min klør. Mest der det er merker. Er det rett at strekkmerkene blir verre av å klø? Klarer ikke la være :p noen som evt har noen bra tips eller kjerringråd som kan hjelpe?

Hørt at Bio-Oil skal hjelpe mot kløe! Jeg bruker et tykt lag med body butter som jeg masserer inn i huden der det klør. Syns det hjelper godt :) :)

Har klødd i mage uker, var verre før.:) hjelper å smøre på fukt og å ha magen bar. Jeg har alltid magen bar hjemme.:)

Jeg brukte Bio Oil på slutten mot kløe , og det funka veldig bra. Ikke så verst pris på den :)

Jeg bare klør tilbake, hehe. Ser ut som magen ønsket seg flere strekkmerker nå uke 39.

Det klør noe helt forferdelig her også! Hele magen blir sånn rødflammete og fæl, så venter bare på at strekkmerkene skal komme :sorry: Sliter mest med å få sove på natten, for da klør det når genseren eller dyna dunker borti. Det eneste som funker her er en varm dusj, og fet krem mange ganger daglig! Prøver å gå mest mulig uten noe over magen, så den får luft :)

Klør ja... Men vet ikke hvordan sammenhengen er med strekkmerker. Hva er denne Bio Oil, hvor får man kjøpt det?

Klør og svir hos meg også. Spesielt rundt navelen...smører med fet krem.

Back
Topp