Det kjennes ut som puppene mine står i fyr og flammer
Trodde ikke det gikk an å ha sååå vondt altså.! Jeg må tenke hver gang jeg skal legge armene ned langs siden.. uff... Flere som kjenner seg igjen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine og.. Også får jeg den ilingen som kom hver gang jeg ammet..uffda ./ mine brenner ikke, men kjennes hele tiden ut som de fyller seg med melk
ja!! noen ganger trur jeg nesten jeg lekker ogMine og.. Også får jeg den ilingen som kom hver gang jeg ammet..
Jeg stod og så på babytøy på H&M istad og da begynte det å ile med en gangja!! noen ganger trur jeg nesten jeg lekker oghaha! for det iler liksom på samme måte
må kjenne etter
har du silikon??? har du tatt de under, da eller? jeg vil å haaaJeg stod og så på babytøy på H&M istad og da begynte det å ile med en gangjeg er bare glad det ser ut til at puppene virker, jeg har jo operert de siden sist jeg ammet, og har så lyst til å få det til denne gangen også
![]()
Silikon jahar du silikon??? har du tatt de under, da eller? jeg vil å haaa
hvordan får de melkekanalene til å funke når de ligger over? jeg lurer så fæltSilikon jade ligger over muskelen, men skulle ønske nå i ettertid at de lå under. Hvis puppene ikke tåler dette svangerskapet + amming kommer jeg til å operere de igjen, og da skal silikonen under muskelen
![]()
Hvordan vet jeg ikke, men det skal visst ikke være noe problem å amme. Jeg har allerede fått litt væske (råmelk kanskje?) i puppene, så ser jo ut til at de funker. Men jeg ser for meg at jeg kommer til å få en helvetes melkespreng denne gangen i forhold til de to første rundenehvordan får de melkekanalene til å funke når de ligger over? jeg lurer så fælthehe.
her er jura helt ødelagt , så veldig lyst til å fylle de opp. men vil ikke risikere å ikke kunne amme :/ amme er det som har redda veknedgangen for meg![]()