Det kinesiske fødselskartet, stemte dette med tidligere barn?

Stemte på første her(Gutt):Heartblue Sier gutt denne gangen også, men må si at jeg håper litt at den tar feil, for hadde vært veldig kos med en lillesøster:Heartpink (Selv føler jeg meg så veldig sikker på at jeg kun blir guttemamma når alle de 3 vi ønsker oss er ferdig produsert:whacky011:laughing002)

Sa gutt sist, men ble jente
Nå sier det jente, så kanskje det blir gutt? :p

Stemte ikke med forrige. Denne gang sier det også jente, så blir spennende å se vurderer å ikke vite kjønnet denne gangen

Riktig på en av to, så da kan jeg like gjerne gjette selv hva det blir. Tipper jente.

Stemte sist :) men vet jo at det er 50% sjanse for at det ikke stemmer denne gangen:shy:

Stemmete med frøkna, så blir spennende å se om det stemmer denne gangen.

Stemte på førstemann som var gutt, da kjente jeg det på meg også fra testen lyste mot meg!
Viser gutt denne gangen også, men har en følelse på jente, så det blir spennende å se:)

Den viste gutt sist, som stemte, og gutt denne gangen også[emoji4]

Skulle hatt 2 jenter i følge kartet. Har 2 gutter, viser jente fenne gangen også, så er vel en gutt til :’D

Stemte faktisk på første her

Stemmer med gutt på første. Her kommer det an på om eggløsningsdagen min på appen stemmer. I så fall blir det en gutt til.

Stemte ikke her på første.

Sier det skal bli jente nå. :) spennende!!

Back
Topp