det kan se ut som...

Soul

Forumet er livet
om det blir februar baby på oss også :)

testa positivt på en billigtest i ettermiddag, veldig sterk strek, så det er ikke tvil.
men skal kjøpe en CB også i morgen, bare for å være sikker.

I følge siste mens er jeg akkurat 4 fullgåtte uker på vei i dag. så spennende!

Jeg er 25 år, gift, fra Haugesund og har en datter som er født i November 2010.
Det blir to nok så tette med kun 2 år og 3 mnd i mellom, men sånn går det når en blir gravid så fort. Vi trodde jo at det kom til å ta noen mnd, så regnet med å få baby til våren. Men februar hørtes koselig ut.

og dere virker som en kjekke gjeng! gleder meg til å bli kjent med dere!

Det er etterhvert ganske mange som kjenner meg, så håper at det er en selvfølge at nyheten ikke blir tatt ut i offentligheten før de første 12 ukene er overstått.

:)

 
gratulerer :)
 
Gratulerer så mye snuppa! Februar er en suuuper mnd å få barn i ;)
 


SunShin skrev:
Gratulerer så mye snuppa! Februar er en suuuper mnd å få barn i ;)


Tusen takk! Ja det skal bli kjekt med februar baby, selv om jeg sa "aldri mer vinterbarn". hihi. du har termin i november du da? det er i allfall en kjekke måned :) :) :)
 


Soul skrev:


SunShin skrev:
Gratulerer så mye snuppa! Februar er en suuuper mnd å få barn i ;)


Tusen takk! Ja det skal bli kjekt med februar baby, selv om jeg sa "aldri mer vinterbarn". hihi. du har termin i november du da? det er i allfall en kjekke måned :) :) :)


Nei i Desember så blir spennende :P
 


SunShin skrev:


Soul skrev:


SunShin skrev:
Gratulerer så mye snuppa! Februar er en suuuper mnd å få barn i ;)


Tusen takk! Ja det skal bli kjekt med februar baby, selv om jeg sa "aldri mer vinterbarn". hihi. du har termin i november du da? det er i allfall en kjekke måned :) :) :)


Nei i Desember så blir spennende :P

blir det desember ja, er ikke så flink å regne. husker bare at jeg var rundt 12 uker i mai sist når jeg var gravid med marielle og hadde termin i slutten på november. men ja, da stemmer det jo med desember! så gøy!
 
Gratulerer:)
 
tusen takk alle sammen. det er fremdeles litt merkelig å tenke på at vi har klart å bli gravide før vi i det hele tatt gikk skikkelig inn før det. <3
 
Gratulerer og velkommen :)
 
Gratulerer :) Ser vi er temmelig likt ute
 
Back
Topp