Det hjelper å telle NED! :-) <3 3D ultralyd <3

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
For meg hjelper det å telle ned :-) Syns det går litt fortere og jeg minner meg selv på at jeg har noe å glede meg til! Vi som skal på 3D kan telle med til den dagen vi skal få se våre små og de fine trekkene som har kommet godt til syne. Jeg kan knapt vente :-) <3

Jeg har time torsdag 9 april. Det er 3 uker og 3 dager til. Det tror jeg går fort!! :-D

Og husk; det er obligatorisk å vise oss andre 3d bildene ;-) :-D

Last edited:
Så moro!
Jeg teller gjerne ned med deg :) skal på 3D tirsdag 7 april og tror også det vil gå veldig fort! Nå er påsken like rundt hjørnet og etter det tror jeg tiden vil fly enda fortere! Så snart vi har bikket mai skal vi begynne å få ting i hus for alvor :) til nå har det bare blitt noen klær her og der..

Onsdag 8. april :) 3 uker og 2 dager da :P

Når velger dere å dra på 3D-ultralyd, altså i hvilken uke? Vi tenkte vente til mai, da er jeg rundt 29-30 uker og da kan man se alle trekk osv! Men er så lenge til :-O

Nå har vi fikset 3D-ultralyd. Det blir ikke før i uke 30, men 18. Mai skjer det store :) suuuuuuperlenge til!

Når velger dere å dra på 3D-ultralyd, altså i hvilken uke? Vi tenkte vente til mai, da er jeg rundt 29-30 uker og da kan man se alle trekk osv! Men er så lenge til :-O
Jeg skal ta uke 27+3.
Det anbefales å ta fra uke 26 :-)

Tirsdag 31.mars her så 2 uker og 1 dag til. Er da 27+5. Tok uke 25+0 med guttene.

ÅÅh så moro :D jeg skal ringe bestille i morgen og starter Nedtelling da :D

Time 22 april kl 14 :D såå lenge vente, 5 uker og 1 dag <3

Akkurat 3 uker i dag :D

22 dager igjen til vi får se mini :D

Back
Topp