Det har klikka!

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
I dag må det virkelig ha klikket for meg! :P Det har gått i ett.. Leverte barn på skole, trente, gikk hjem å stelte meg og tenkte slappe av.. MEN, begynte sortere alt babytøyet som vi har arvet, og det vi hadde igjen fra sist, vasket ALT (3 vaskemaskiner), og lagt på plass første tørre lasset.. Ryddet i alle andre klær, laget middag, vært i besøk, og nå endelig er ungene lagt seg! Kjenner kroppen er rimelig sliten nå! Flere som lider av sånn rydde basill innimellom??? :P

Wow, litt av en dag. Du har virkelig vært flink:)
Har mine dager dager jeg og, særlig de første dagene når min mann drar vekk på jobb. Skjer mye i huset da, og så dabber det av;)

Wow, litt av en dag. Du har virkelig vært flink:)
Har mine dager dager jeg og, særlig de første dagene når min mann drar vekk på jobb. Skjer mye i huset da, og så dabber det av;)
Ja. I dag har eg lyst å ligge strekk kjenner eg. Men skal på shopping med mann uten barn. Blir vel sofaliggende hele ettermiddag :-p

Høres ut som en typisk "fridag" ja :)

Haha. Dagen i d er ikke bra! Vært på handling. Og er så sykt sliten nå. Blir er slapp ettermiddag og kveld. Får finne en kjekk tegnefilm så vi kan kose oss i kveld. ☺

huleg har eg lyst å ligge strekk kjenner eg. Men skal på shopping med mann uten barn. Blir vel sofaliggende hele ettermiddag :p
Fikk du kjøpt noe idag? Fått handlet enda en julegave i dag:)

Fikk du kjøpt noe idag? Fått handlet enda en julegave i dag:)
Nja. Fikk kjøpt ting til adventskalendere til barna. Men kom bare til 11 dager. Så har litt igjen.. :-p

Såpass! ☺️ Har enkelte dager hvor jeg har så mye energi, men da er jeg kjempesliten når kvelden kommer

wow kanskje det eg får gjort på en mnd :o hehe flink du e =)

Back
Topp