Denne gangen synes jeg det gikk i et normalt tempo, faktisk. Sist gang (førstemann) var det som du skriver: god tid til å sjekke apper og holde seg oppdatert på DAGSBASIS hva som foregikk i magen, osv. Nå sjekker jeg på fredager (min ukeskiftedag i graviditeten) hva som skal skje denne uken av svangerskapet, og ellers lever jeg livet ved siden av.
Det er kanskje litt en kombinasjon hos meg, da... For jeg føler at det går raskere nå enn i første halvdel av svangerskapet. Men da var jeg så trøtt - dagene føltes som år mens jeg satt og kjempa mot glippende øyne og småkvalme følelser.. da kombinert med en sjuk arbeidsmengde på jobb, masse stress og annet. Det bedra seg over sommerferien, heldigvis. Når trøttheten gav seg og jeg ble avlasta på jobb. Snittet blir vel kanskje "normaltid" med 20 treige uker og 20 litt kjappere
Har ikke stressa med noe av utstyr og sånn, men så i dag at lista snart er ferdigkryssa, så er ikke så mye igjen å skaffe da, i hvert fall. Så da begynner snart innredningsfasen her hjemme, og den gleder jeg meg til. Nesten så mye at jeg utsetter litt på det, fordi jeg liker å glede meg.. og samtidig får jeg den snikende følelsen av at jeg burde bare sette i gang og gjøre det, slik at det er gjort "før det er for sent".. Og DERI tror jeg følelsen av at tida nå flyr kommer fra. Fordi jeg med vilje ikke setter i gang med innredningsforberedelser, og samtidig tenker at jeg har *litt* dårlig tid til å få det gjort.
Tror jeg skal få kjøpt det klesskapet i løpet av neste uke, da. Så kommer vi oss litt lenger