Det gyldne trimester :)

lilletitti

Gift med forumet
Flere enn meg som har begynt å glede seg til neste trimester? Gleder meg til: matlyst, overskudd, voksende mage og herlige spark:) kjenner jeg begynner å bli rimelig lei den dårlige formen!

lilletitti skrev:
Flere enn meg som har begynt å glede seg til neste trimester? Gleder meg til: matlyst, overskudd, voksende mage og herlige spark:) kjenner jeg begynner å bli rimelig lei den dårlige formen!

Vi havner i neste trimester samtidig.
Og JA jeg gleder meg

Ja, det skal bli så godt å få komme litt ovenpå igjen!

JAAAAAAAA!!!!!!!!!

Jaaa, jeg gjør
Skal bli så godt å kunne fortelle det til alle :) og magen jeg gleder meg sånn til å få skikkelig mage

ja:) håper alt blir bedre da, lei den ekstreme kvalmen nå:(

Jaaa!
Jeg gleder meg til jeg ikke trenger å sjule det lenger, til jeg kan fortelle det til alle!
Og til magen begynner å kommeemoticon

Ja, selvsagt! Første trimester er jo på en måte det verste :p Man venter og venter til å være over 12uker og til å kunne offentliggjøre graviditeten. :p

Gleder meg veldig til neste trimester! 

Torsdag om en uke runder jeg 12 uker og gleder meg vanvittig. Dette er min 5 graviditet og aldri kommet lenger enn uke 8. Så for meg er dette en kjempe stor milepæl. Blir spennende å se hvordan formen blir fremover. Er for tiden forferdelig kvalm, alltid trøtt og mye plaget med kraftig hodepine og migrene. GLEDER MEG TIL NESTE UKE!! :-D

Gleder meg jeg også:) Runder 12 uker på lørdag:)
Håper på mer overskudd og energi fremover:)
Foreløpig er jeg ikke kvalm lengre og ikke kasta opp på ei uke:) banker 3 ganger i bordet;)!

Jeg gleder meg også... Kanskje mest fordi jeg har UL på torsdag så da får jeg jo se den lille!!! Håper bare alt er som det skal. Min mann gleder seg også for da kan han fortelle det til alle :) 

Back
Topp