Det gikk til helvete...

FrøkenØ

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Augustbarna 2021
Dette skulle være en gledens dag, hvor jeg endelig skulle på OUL. Sånn ble det ikke. :sad010
Vi kunne bare se en morkake. Legene tror kanskje at dette er en såkalt mola graviditet. :sad010 Så jeg skal på utskrapning til torsdag. Dersom det er mola, så må jeg ta blodprøver regelmessig i 1 år for å følge med på hcg-nivå. Og det er ikke anbefalt å bli gravid i denne perioden. :crybaby2

Så alt gikk til helvete i dag og jeg er ikke engang tilbake på startstreken... :dontknow
 
Herlighet, nå fikk jeg vondt av dere <,3 Så utrolig leit å lese!
 
Last edited:
Så utrolig trist å lese. Det kan ikke ha vært lett å få ein slik beskjed. Masse gode klemmer :Heartred
 
Å herregud nei!
Kan knapt forestille meg hvordan det må være. Tenker på dere og sender en god klem:Heartbigred
 
Så utrolig trasig å høre, FrøkenØ :(:( Det må jeg si at jeg aldri har hørt om en gang! For en forferdelig vond og tøff beskjed å få. Også når man liksom skal være halvveis i svangerskapet.. Og ekstra vondt at det må ta så lang tid før man kan prøve på nytt. Sender deg en stor klem og håper du og partneren din finner trøst hos hverandre ❤
 
Så trist beskjed å få på OUL :(
Sender en stor klem :Heartred
 
Takk alle sammen... :Heartbigred Det var helt ræva å få den beskjeden i uke 21. Håper jeg slipper å vente et helt år før vi kan prøve igjen. Jeg burde sikkert ha hatt flere private ultralyder tidligere, men jeg tenkte jo liksom at alt var bra, siden jeg ikke hadde noen blødninger eller tegn på abort. Følte tilogmed at magen hadde blitt større den siste uken og... :(
 
Så utrolig trist å lese, jeg har ingen ord. Sender deg en klem :Heartred
 
Dette var jo helt ufattelig trist, har heller ikke ord.❤️
 
Nei fy søren så vondt og urettferdig.. Sender deg en stor klem ❤️❤️
 
Ånei, så utrolig vondt :arghh: og så fælt å måtte gå så lenge før du fant ut av det :( får utrolig vondt av deg..
Sender en stor klem :Heartbigred

Kjenner ei som opplevde dette, hun fikk begynne å prøve etter 6 mnd. Men altså et halvt år er jo også ulidelig lenge...
 
Dette skulle være en gledens dag, hvor jeg endelig skulle på OUL. Sånn ble det ikke. :sad010
Vi kunne bare se en morkake. Legene tror kanskje at dette er en såkalt mola graviditet. :sad010 Så jeg skal på utskrapning til torsdag. Dersom det er mola, så må jeg ta blodprøver regelmessig i 1 år for å følge med på hcg-nivå. Og det er ikke anbefalt å bli gravid i denne perioden. :crybaby2

Så alt gikk til helvete i dag og jeg er ikke engang tilbake på startstreken... :dontknow
Veldig leit å høre!
Masse lykke til med alt som ligger foran. Får håpe det ikke er en mola idet minste
 
Back
Topp