Det gikk jo kjapt..

Sylvia80

Gift med forumet
Fikk innkalling i dag til gynekologisk avdeling og til diabetes sykepleier. Har fått time hos begge den 11.september og skal ta blodprøver en uke før (på blant annet stoffskifte og blodsukker, langtidsblodsukker) Det er jo knappe to uker til, og henvisning var sendt for en uke siden. Syns det gikk kjapt for å være sykehuset.. hehe.. hadde forventa å måtte gå i uvisse en stund jeg, men blir nå godt med oppfølging og kontroller og vite at alt er under kontroll nå da. Dette er jo mye tidligere enn ting ble satt i sving med førsten så lurer på hvor ofte det blir nå i begynnelsen jeg.. Fortsatt ikke hørt noe om ordinær ul da men det fikser de vel der tenker jeg.

Men, kjenner jeg gruer meg for hele denne "søke om KS"-greia.. Sukk, vet jo det, de sa dte bare er rutine og må søkes om, og at det ikke blir noe problem, men jeg begynner å gråte bare det nevnes.. Hadde en skikkelig dårlig dag i dag der jeg lå og tenkte på da mini ble født, og bare gråt og gråt.. og er jo kjemperedd for ks også.. Sukk.. Skulle ønske det fantes en tredje utvei jeg.. Storken liksom! Hvor er den når du trenger den?? 

Uff, sikkert ikke noe greit og være engstelig for dette. Men du får prøve og se på det slik at når du har båret barnet i 9 måneder er det helt greit og få hilse på vidunderet også :-)

Sender deg en kjempe trøsteklem!

Så bra det gikk fort å få time hos sykehuset då.. :-) Jeg slipper heldigvis unna ennå, tok glukosetest igår. Og den var fin.. :-)

Kan jeg få fortelle min opplevelse om keisersnitt... For jeg har en super opplevelse. Jeg er overhode ikke redd for å måtte gjennom det igjen.. For meg ble det hastesnitt da han ikke kom langt nok ned.. Var veldig trøtt etter snittet, men det skjedd på natten og etter full fødsel først.. Så relaterer det til fødselsforløpet. Jeg var fort oppe av sengen igjen, 7-8 timer etter snittet. Og allerede 14 timer etter hadde jeg besøk av mamma og de, bestemor og de, og mine søstre. Når jeg skulle opp av sengen spurte jeg etter ekstra smertestillende  fordi jeg visste de hadde herjet med meg. Første gang satt jeg oppe i rullestol, andre gang trillet jeg lillegutt selv. De to første nettene spurte jeg om ekstra smertestillende før jeg kjente smerter, rett og slett for å unngå at det skulle bli smertefulle netter. Og siden ammingen ikke var i gang, og han uansett måtte ha erstattning pga min svangerskapsdiabetes passet pleierne på gutten mellom 01 - 06.
Reiste fra sykehuset 4 dager etter snittet.

Etter din opplevelse forrige gang så vil jeg tro at du får en kjempe fin opplevelse med keisersnitt. Og forhåpentligvis vil formen din og ikke minst mini være mye bedre..

mklu83 skrev:
Så bra det gikk fort å få time hos sykehuset då.. :-) Jeg slipper heldigvis unna ennå, tok glukosetest igår. Og den var fin.. :-)

Kan jeg få fortelle min opplevelse om keisersnitt... For jeg har en super opplevelse. Jeg er overhode ikke redd for å måtte gjennom det igjen.. For meg ble det hastesnitt da han ikke kom langt nok ned.. Var veldig trøtt etter snittet, men det skjedd på natten og etter full fødsel først.. Så relaterer det til fødselsforløpet. Jeg var fort oppe av sengen igjen, 7-8 timer etter snittet. Og allerede 14 timer etter hadde jeg besøk av mamma og de, bestemor og de, og mine søstre. Når jeg skulle opp av sengen spurte jeg etter ekstra smertestillende  fordi jeg visste de hadde herjet med meg. Første gang satt jeg oppe i rullestol, andre gang trillet jeg lillegutt selv. De to første nettene spurte jeg om ekstra smertestillende før jeg kjente smerter, rett og slett for å unngå at det skulle bli smertefulle netter. Og siden ammingen ikke var i gang, og han uansett måtte ha erstattning pga min svangerskapsdiabetes passet pleierne på gutten mellom 01 - 06.
Reiste fra sykehuset 4 dager etter snittet.

Etter din opplevelse forrige gang så vil jeg tro at du får en kjempe fin opplevelse med keisersnitt. Og forhåpentligvis vil formen din og ikke minst mini være mye bedre..

Åå... tusen takk for gode ord!! Det hjalp veldig å lese!! <3
Sukk.. håper jeg får en fin opplevelse denne gangen jeg også.. og vil så gjerne holde babyen litt når den er ute.. <3

Back
Topp