Det gikk ikke bra...

Utrolig leit å høre. Varme klemmer. Men du, kan du ikke si til mannen din at du ikke ønsker at han skal gjøre det akkurat nå, midt oppi dette? Det er bare å ringe sykehuset og si fra. Det trenger ikke bestemmes akkurat nå om dere skal prøve igjen eller ikke. Men han forstår sikkert at å gjøre dette nå, midt i sorgen og sjokket, blir for tøft.

Utrolig leit å høre. Varme klemmer. Men du, kan du ikke si til mannen din at du ikke ønsker at han skal gjøre det akkurat nå, midt oppi dette? Det er bare å ringe sykehuset og si fra. Det trenger ikke bestemmes akkurat nå om dere skal prøve igjen eller ikke. Men han forstår sikkert at å gjøre dette nå, midt i sorgen og sjokket, blir for tøft.

Enig. Utsett i det minste den steriliseringstimen til etter at sjokket og sorgen har lagt seg, da har dere litt mer tid på dere til å snakke om hva dere vil gjøre videre. Om han kutter strengen nå er det jo ingen vei tilbake.
Jeg har selv opplevd ma og det er vondt! (Både fysisk og psykisk). Klemmer til deg!

Tusen takk for mange trøstende ord! Jeg tenkte kanskje at det ikke var så lurt å skrive dette her, dere er jo alle gravide og vil ikke bekymre noen! Men ville si hvorfor jeg ikke kommer til å være her lenger :-( Ønsker dette virkelig ingen! Det er så vondt...

Dette var virkelig trist å lese :( vil bare sende deg en stor klem og masse varme tanker! <3

Så gode nyheter :D :D

Ønsker deg alle lykke videre. Stor varm klem til deg.

Tusen takk til alle dere!
Kjære Mannen min avlyste sin time :-) så da er det ikke helt ute av håpet at vi kanskje prøver igjen om en stund...

Mange klemmer til deg ❤❤
Og så koselig at han avlyste timen sin! Lykke til videre! ❤ :)
Håper det kommer et liten spire om en stund ;) :)

Mange klemmer til deg ❤❤
Og så koselig at han avlyste timen sin! Lykke til videre! ❤ :)
Håper det kommer et liten spire om en stund ;) :)

Signerer denne jeg og..mange klemmer :)

Tusen takk dere!! Jeg skal oppdatere dere, ja :-)
Det hadde vært fint å være gravid igjen før det nærmer seg termin ( august ) føler jeg...
Masse lykke til til dere <3

masse varme klemma sende eg deg,og håpe du får ønske ditt oppfylt med en litn spire i magen igjenn om ikkje så lenge :-)

Back
Topp