Det gikk ikke bra...

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
For to dager siden begynte jeg plutselig å blø litt. Vi hadde sex noen timer før og tanken var at det var pga dette. Men for å gjøre en lang historie kort, det viste seg at jeg hadde an MA, det lille hjertet sluttet å slå i uke 9. Ble satt igang med tabletter, hadde en slags mini-fødsel, er hjemme igjen men siden det ikke har kommet ut alt ( fosteret og morkaken har kommet ut ) så har jeg fått flere tabletter og venter nå. Håper resten kommer ut for å slippe utskrapning på mandag. Detter er noe av det verste jeg noengang har vært med på. Jeg klarer ikke å slutte å gråte og jeg har så vondt i hjertet at det ikke er å holde ut. Dette barnet var ikke het planlagt og sambo ville egentlig virkelig ikke ha flere barm. Han har en time til sterilisering om noen dager ( den fikk han før dette skjedde ) og jeg føler at hele verden raser en. Ja, jeg vet at jeg har tre fantastiske barn, men jeg har blitt like glad i den lille i magen og jeg ønsker bare at noen kommer og sier at bare var en mareritt. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Alt faller sammen nå... Jeg vil bare være gravid igjen, jeg orker ikke tanken at dette var min fjerde og siste fødsel:-( Beklager for at jeg skrev alt dette her. Jeg ville bare si hadet og masse lykke til! Jeg skal kikke innom når dere begynner å føde :-)

Så utrolig leit å høre at du har hatt en ma. Det er sårt og vondt. Og jeg vet akkurat hvordan du har det. Ønsker deg hell og lykke å håper du har noen å snakke med rundt deg. Det er veldig viktig. God klem

Så utrolig leit å høre at du har hatt en ma. Det er sårt og vondt. Og jeg vet akkurat hvordan du har det. Ønsker deg hell og lykke å håper du har noen å snakke med rundt deg. Det er veldig viktig. God klem

Signere dette. Og sender deg mange styrkeklemmer. Håper du og mannen din finner ut av dette sammen.

Nei huff så utrolig trist lesning :( Men hva sier mannen da ? Var ikke han innstilt på en ny spire ? Han kan vel gjerne ta den steriliseringen etter nestemann heller ? Han syntes vel gjerne at dette er veldig trist han også ? Huff.. sender deg en god klem.. håper mannen din går med på en baby til :)

Huffda, dette var jo ikke artig å lese! :/ Sender deg masse klemmer!

Nei detta var utrolig trist!! Vet hva det er å gå igjennom en MA. Syns du skal få lov til å komme med dine frustrasjoner til oss. Du har tross alt vært med oss en stund nå.
Håper virkelig det ordner seg for deg og dine, og at du får noen som du kan snakke med om din sorg!

Mange gode klemmer sendes i din retning <3

Håper det ikke er mange dagne til du skal ned til moren din, så du kan få litt orntlig mammatrøst!!
Tenker mye på deg!!

Uff da, så trist :( vet så godt hva du går igjennom og det er helt jæ***lig!!
Men trøsten er at det såre går over, selv om at man nok ikke glemmer det..
Snakk mye om det og bruk den tiden du trenger til å sørge.. Stakkar deg :(
Finnes en gruppe her på BV som heter "vi som har mistet" jeg var vertfall en del innom der etter min MA og fikk snakket med folk som hadde vert igjennom det samme som meg og forstod meg.

Håper det ordner seg. Lykke til videre :) klem!

Huff. Føler virkelig med deg. Håper du og mannen finner riktige veien videre før den timen hans, ellers kan det jo hende at du alltid vil sitte å føle på at besluttningen ble tatt før du var klar for det. Dette er jo noe dere som par må finne ut av. Har igrunn ingen andre råd, men sender deg en klem jeg :-)

Tusen takk til alle dere! Akkurat her og nå ser jeg ikke noe lys i enden av tunnelen, jeg bare håper jeg klarer å være tilstede for ungene mine. Men det er ikke lett når treårigen spør masse spørsmål, om babyen er hos fikselegen på sykehuset, om legen skal reparere hjertet, om det er flere babyer i magen min osvosv. Vanskelig å ikke begynne å gråte og hyle... Jeg håper inderlig at han ombestemmer seg, nå hvor vi uansett har ventet på dette barnet og hvor alle planene var rettet etter at vi får en liten en til ( mtp sommerferie, at Lilly slipper bhg fra hun er ett år etter sommeren, vi har kjøpt tvillingvogn osv ). Jeg vil ikke akseptere at dette er sant og tenker fortsatt at det må være noe feil og at jeg våkner og alt er i skjønneste orden.

Dette var utrolig vondt å lese, håper du og mannen din kan komme til en feles beslutning før timen hans.
Klem og varme tanker herfra <3

Kjære vene...uff...dette var trist lesing....! Sender varme gode trøsteklemmer :)

Back
Topp