Det gikk bra

MrsMeoh

Gift med forumet
Det gikk bra å prate med svigers i går [:D]
Det var tydelig de ikke ventet seg beskjeden om at barnebarnet deres kanskje blir et ivf-barn, men de forstod at jeg og sambo ikke ser så mange andre valg for å få barn [;)]
Det var en god samtale hvor de spurte mye, fikk svar, og de støttet oss fullt ut [:D]
Svigefar slo på stortromma og sa de kunne stille opp litt økonomisk for å hjelpe til [:)] Og de ble enormt ivrige på å hjelpe oss med å pusse opp de to gjenstående soverommene, hehe [8D]

Jeg var jo innstillt på at samtalen skulle bli konstruktiv, så jeg sa ingenting om hvor mye jeg ha slitt psykisk pga ting de har sagt og kommentert ang mageproblemene mine. Jeg tenker at de ser mer alvoret nå siden vi ikke klarer å gjennomføre samleie, som da fører til at vi ikke klarer å få barn på den naturlige måten!
Det viktigste for meg er at de nå er klar over hvordan situasjonen er, og at de støtter oss gjennom tykkt og tynnt. Og nå vet jeg at de kommer til å være her for oss. Og det er svært godt [:D]
Så nå kommer de til å være oppdatert til en hver tid i denne prosessen, og jeg føler ikke at jeg må skjule noe - jeg kan være 100% ærlig om plagene mine, og få støttender også. Jeg slipper å få den ekstra psykiske belastningen neste gang, og jeg blir så glad bare med tanken av jeg sitter med tårer i øynene [:)]

Da er det bare å vente på brevet fra sykehuset. Det er en uke siden i dag at henvisningen ble sendt - håper på svar neste uke [:D][:D]

Kjempeflott at samtalen gikk bra, og at de ga dere sin støtte. [:)]
Det hjelper utrolig mye på å få lettet hjertet sitt litt, og slippe å bære børene helt alene. Man merker det kanskje mest etterpå, hvor godt det er at de rundt vet, og at man kan senke skuldrene og slappe mer av.
Nå får vi bare håpe at resten av prosessen også går bra, og at dere får oppfylt drømmen deres snart [:)]

ORIGINAL: Anne L

Så kjekt at samtalen med svigers gikk bra[:)] Masse lykke til framover!

[:D][:D]
Detta skal gå bra for dere [;)]

ORIGINAL: MsRose

Det hjelper utrolig mye på å få lettet hjertet sitt litt, og slippe å bære børene helt alene. Man merker det kanskje mest etterpå, hvor godt det er at de rundt vet, og at man kan senke skuldrene og slappe mer av.
Nå får vi bare håpe at resten av prosessen også går bra, og at dere får oppfylt drømmen deres snart [:)]

Så bra![:D][:D][:D]
Skulle ønske jeg også hadde så gode og snille svigerforeldre!

Takk flotte snupper [:D] ja nå skal det gå veien for oss - gleder meg til å få brev fra sykehuset nå [:D]

Jeg er egentlig heldig med svigers - men tro meg - de er ikke bare enkle mine heller[&:]
De kan komme med kommentarer som river opp folk fra hjerterota [:(]
Jeg opplevde det en del i vinter da jeg slet med magen, de så ikke at det fikk konsekvenser for alt annet rundt meg. Husker spess godt at svigemor så på rotet etter fuglene og sa "ja her passer det ikke å ha barn"... Hun forstod ikke at jeg ikke klarte å ta tak i rotet deres - og at sambo ikke hjalp meg! Jeg var utrolig sårbar i den perioden, og den kommentaren alene gjorde at jeg gråt meg til søvns i flere netter [&:]
Og de kan være "vanskelige" med å bare 'se det positive' i en situasjon... Det er nesten slik at man ikke kan si hva som føles tungt får man får "se det positive i det" slengt i trynet!!!
Bortsett fra at de kommer med slike ting, er de flotte mennesker [:D]

ORIGINAL: MsRose

[:)]så flott er enig med denne jeg

ORIGINAL: 11Giggs

Back
Topp