Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg merker her ogSamme her prøver å gjøre noe og blir kvalm, andpusten og svimmel.. Skal prøve å pynte til jul idag..
Akkurat det samme har mor min, i tilegg til leddgikt-så ikke lett å spørre om hjelp. Men av og til må man bare og moren min synes det er stas å bli spurt. Da føler hun seg nyttig og at hun klarer noe. Her blir det enkle ting som at jeg inviterer mor og far opp på kaffe og så holder se et øye med lille for meg mens jeg gjør andre nødvendige hustingHer er det også kjemperotete, og jeg henger skikkelig etter med klesvask… Det verste er at vi skal flytte i helga.. Har ikke pakket en eneste eske Skjems skikkelig, for har måttet be foreldrene mine om hjelp… Ikke at det er noe galt i det sånn egentlig, men faren min er 65 og mamma er 62 og har både MS og osteoporose. Heldigvis skal vi bare flytte rett borti gata, men gruer meg likevel :/
Ja, det er sant det Og vet jo at de gjerne vil hjelpe, men får så utrolig dårlig samvittighet + at jeg jo selvsagt gjerne vil klare meg selv nå som jeg er "voksen"Akkurat det samme har mor min, i tilegg til leddgikt-så ikke lett å spørre om hjelp. Men av og til må man bare og moren min synes det er stas å bli spurt. Da føler hun seg nyttig og at hun klarer noe. Her blir det enkle ting som at jeg inviterer mor og far opp på kaffe og så holder se et øye med lille for meg mens jeg gjør andre nødvendige husting
Skulle steike pannekaker til kveldsmat i går, men den siste pannekaka måtte kjæresten steke ettersom jeg lå strak ut på kjøkkengulvet Ble så akutt sliten, skikkelig merkelig følelse
Samme her. I dag kjørte jeg kjæresten til flyplassen, og så skulle bare jeg innom matbutikken på vei hjem, men halvveis gjennom butikken ble jeg akutt helt utslitt. Rett før jeg bare satt fra meg matvarene og dro fra butikken, men tok tak i meg selv og "pinte" meg gjennom kassekøen
Helt utrolig at vi blir så sliten av så lite!