Det går så tregt med meg!!

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Jeg blir så fort sliten, det går så tregt. Altså; driver å skal vaske huset, men blir jo aldri ferdig. Må ta pauser hele tiden. Noen som kjenner seg igjen? :-P

Å herregud, JA! Alt går tregt, og jeg glemmer ting og vimser hele tiden. Blir kjempesliten av ingenting og må ha pauser fra alt hele tiden. Håper det kommer seg etter hvert, hvis ikke blir dette 9 lange måneder :p

Godt vi er fler. Oppgitt over meg selv som draes mot sofaen hele tiden når jeg egentlig burde være litt effektiv :-(

jepp! kan bare gjøre små ting om gangen. hvis ikke blir jeg svimmel eller kaster opp. så må lade opp for å henge opp klær osv...

Jeg har en mann som er 100 % husfar (har pappaperm), så jeg slipper sånne ting....... ;) På jobb derimot..

Husarbeid? Hva er det? Jeg kan ikke gjøre noe.... hadde en god dag og pyntet til jul. Men utover det er det ikke mye jeg har gjort de siste 4 ukene, desverre!

Har orket svært lite i det siste :(
klarte å få gjort litt på mandag, men det går utrolig tregt her og ja

Orker ingenting... Hittil idag har jeg lagt sammen klær.. Orker ikke tenke på jula :( har ingen gaver i boks. Greier ikke gå inne på butikker mer enn 5 minutt før jeg blir dårlig. Skal jobbe natt denne helga og grur meg sånn at jeg bare vil gråte :( huset ser ut som et bombenedslag... Ugh

Her er det også kjemperotete, og jeg henger skikkelig etter med klesvask… Det verste er at vi skal flytte i helga.. Har ikke pakket en eneste eske :( Skjems skikkelig, for har måttet be foreldrene mine om hjelp… Ikke at det er noe galt i det sånn egentlig, men faren min er 65 og mamma er 62 og har både MS og osteoporose. Heldigvis skal vi bare flytte rett borti gata, men gruer meg likevel :/

Samme her :( prøver å gjøre noe og blir kvalm, andpusten og svimmel.. Skal prøve å pynte til jul idag.. :p

Samme her :( prøver å gjøre noe og blir kvalm, andpusten og svimmel.. Skal prøve å pynte til jul idag.. :p
Er det jeg merker her og:(
Fikk sydd julegardiner i helga da:D

Jeg har flatt batteri og orker ingenting når jeg kommer hjem fra barnehagen, som jeg jobber i..

Er så trøtt og sliten at jeg ikke vet opp og ned på meg selv nesten..

Her er det også kjemperotete, og jeg henger skikkelig etter med klesvask… Det verste er at vi skal flytte i helga.. Har ikke pakket en eneste eske :( Skjems skikkelig, for har måttet be foreldrene mine om hjelp… Ikke at det er noe galt i det sånn egentlig, men faren min er 65 og mamma er 62 og har både MS og osteoporose. Heldigvis skal vi bare flytte rett borti gata, men gruer meg likevel :/
Akkurat det samme har mor min, i tilegg til leddgikt-så ikke lett å spørre om hjelp. Men av og til må man bare og moren min synes det er stas å bli spurt. Da føler hun seg nyttig og at hun klarer noe. Her blir det enkle ting som at jeg inviterer mor og far opp på kaffe og så holder se et øye med lille for meg mens jeg gjør andre nødvendige husting :)

Akkurat det samme har mor min, i tilegg til leddgikt-så ikke lett å spørre om hjelp. Men av og til må man bare og moren min synes det er stas å bli spurt. Da føler hun seg nyttig og at hun klarer noe. Her blir det enkle ting som at jeg inviterer mor og far opp på kaffe og så holder se et øye med lille for meg mens jeg gjør andre nødvendige husting :)
Ja, det er sant det :) Og vet jo at de gjerne vil hjelpe, men får så utrolig dårlig samvittighet + at jeg jo selvsagt gjerne vil klare meg selv nå som jeg er "voksen" ;)

Skulle steike pannekaker til kveldsmat i går, men den siste pannekaka måtte kjæresten steke ettersom jeg lå strak ut på kjøkkengulvet :p Ble så akutt sliten, skikkelig merkelig følelse :confused:

Skulle steike pannekaker til kveldsmat i går, men den siste pannekaka måtte kjæresten steke ettersom jeg lå strak ut på kjøkkengulvet :p Ble så akutt sliten, skikkelig merkelig følelse :confused:

Merker jeg her og. Kommer helt plutselig :o

Samme her. I dag kjørte jeg kjæresten til flyplassen, og så skulle bare jeg innom matbutikken på vei hjem, men halvveis gjennom butikken ble jeg akutt helt utslitt. Rett før jeg bare satt fra meg matvarene og dro fra butikken, men tok tak i meg selv og "pinte" meg gjennom kassekøen :p

Helt utrolig at vi blir så sliten av så lite!

Samme her. I dag kjørte jeg kjæresten til flyplassen, og så skulle bare jeg innom matbutikken på vei hjem, men halvveis gjennom butikken ble jeg akutt helt utslitt. Rett før jeg bare satt fra meg matvarene og dro fra butikken, men tok tak i meg selv og "pinte" meg gjennom kassekøen :p

Helt utrolig at vi blir så sliten av så lite!

Bra det er flere av oss da :) hehe
Kjedelig når det skjer i butikken osv da

Back
Topp