det frekkeste..

Monica*27

Glad i forumet
det ringte på døren(mangen ganger)og der stod det en tigger som gir meg en lapp. gadd ikke lese den en gang,men sa bare i dont have any money..

flaks for han at sambo er på jobb ikveld,da han er politi og det der er sååå ulovlig å tigge på noen sin dør...'

litt aggressiv no

han hadde ikke noe å selge en gang! bare jeg skulle lese en lapp med noe bull-shit påfor å få penger

vet ikke hva han hadde gjort for jeg er ikke politi..men det er ulovlig og da er det frekt av dem å ringe på dørene på kveldstid og tigge etter penger. og det var ikke bare ett ring heller, sånn heller 8-9 ring på dør klokken..

syns ikke synd i tiggere jeg, de har stelt seg sånn på den måten da må de ta ansvar for det og ikke regne med at andre skal slenge rundt penger til de.

men det er bare min mening

Hadde en sånn her om dagen vi og men jeg leste faktisk lappen da, det var en gutt som prøvde å samle inn penger til å gå skole eller noe (bare skumleste) - kjøpte ingenting av ham men ga ham 25 kr. Vet jo aldr, kan faktisk hende de snakker sant og virkelig trenger pengene.

[:D]nei det skal jeg ikke [:D]

jeg vet ikke jeg, men ejg har dårlig erfaring med de tiggerne,.har gitt de penger før og så sett de har gått i butikken og kjøpt alkohol for de ..

Har hatt mange sånne tiggera på døra..
Både gamle mannfolk som sei de e stum og russiske studenta...

okey.det er første gangen jeg hr opplevd  de har kommet på døren så syns det var frekt og ekkelt. hadde lagt lille gutten og og han våknet selvsgt når noen ringer på 8-9 ganger

ORIGINAL: Monica24

jeg vet ikke jeg, men ejg har dårlig erfaring med de tiggerne,.har gitt de penger før og så sett de har gått i butikken og kjøpt alkohol for de ..

Åkej jaja, synes ikke man skal dra alle under en kam, men gjør nå som du vil.

Hvis jeg treffer tiggere på gata som sier de trenger penger til alkohol så får de penger av meg de og.

okey,som jeg skrev tildligere så har alle hver sin mening.og det må folk få lov å ha. men jeg personlig gir ikke penger som jeg har tjent med å jobbe og skal bruke på regninger og babyen min til noen som kjøper alkohol for de...

takk=)

ja det er det jeg mener. jeg lukket døren før jeg fikk se reaksjonen hans. hadde jo gutten min på armen, trodde det var noen venner eller familie som kom på besøk siden det ringte på så mangen ganger

Back
Topp