Det flaueste

Ella

Glad i forumet
Hva er det flaueste dere noen gang har gjort??
Jeg skulle skyndte meg ut av et kjøpesenter og hadde VELDIG dårlig tid. Trodde at døra til utgangen var åpen, og nærmest sprang gjennom.....Men NEIDA, døra var igjen den og KABOOOOM, rett i trynet. Å fy fader, DET var flaut det.... Hadde jeg enda hatt med meg noen så hadde det jo vært ganske morsomt!

Det flaueste jeg har opplevd, var da jeg lå på sykehuset for en tid tilbake. Hadde tv på rommet, og lå og så på american pie. Midt i tungetornadoen, med stønning på full guffe, kom sykepleieren inn. Hun hadde tydeligvis aldri sett filmen, og begge ble like rød. Hun forsvant fort ut igjen, for å si det sånn...

Flaueste må være nåe jeg og venninda mi badet nakne i et basseng på leirskole.
Hadde fått streng beskjed om at det var bare lov å bruke dusjen.. Bassenget var liksom i et rom med bare store vinduer.. Plutselig kommer ei inn å sier at vi må opp fordi en lærer kom. OBS, for sent.. alle klassenen og lærerne hadde stått utenfor å sett oss. Det var for mørkt at vi kunne se ut, fordi dette lå i skogen. Shit, det var flaut det! Hehe

Hadde en skikklig Gin-fyll med en kompis for noen år siden. Har kjent hverandre siden vi var 14. Helt super venn! Det var oss to og en helflaske med gin. Endte med det som venner ikke skal gjøre. Våknet opp på armen hans.

Er fremdeles supre venner, men har lært at jeg ikke tåler sprit...

mmmm.....slå denne da! (sorry for at det blir en smule intimt her)...
jeg lå på sykehuset for premature rier. Samboern var på besøk seeeent om kvelden og han var lettere horny etter å ha hvert avholdne i mange uker.... jeg sku være grei da vettu og han kneppet ned og jeg begynte å gi han en aldri så liten blow job.... Da gikk selfølgelig døra opp, og inn kom sykepleieren!!!!! herregud, jeg trodde da de trodde jeg sov!!! PINLI JA!!! [:)][:)]

ha ha ha ha, tror du slår de fleste

[:D]-dette er mer pinlig i grunnen- men...
Da sønnen vår var tre år hadde han dilla på PENE damer. Så en lørdag ,i Bogstadveien, inne på H&M tar han tak i skjørtet til en dame,og drar det av!(strikk i livet) Og nekter å slippe! Hun sto der i trusa ,illsint,med en tre åring klistret til foten,og jeg prøvde desperat å få ungen vekk! Det var nok litt av et syn! (Ellers pleide han å bøye seg ut av vogna for å klype damer i rompa- det er mye pinlig du skal igjennom når du har barn.....

Jeg tok feil av typen og en annen en. Det var masse folk inn på et lite rom, og når jeg kom inn så så jeg det jeg trodde var ryggen til kjæresten min, og smøg aremene mine rundt han og skulle til og kysse han da han snudde på hodet.

Så hørte jeg typen le høyt i andre enden av rommet, så begynte de andre og le og han jeg nesten kysset, spurte hva jeg drev på med. Jeg hadde aldri sett han før. Gjett om jeg var rød i toppen da!! var bare 15, så jeg hadde ikke rukket og lære og le av meg selv enda.

ha ha....sitter her og flirer for meg selvav alle historiene deres...........

Har ikke noe høydare jeg da, men en liten flause fra min side.....
E gang jeg satte meg på bussen, på bussterminalen, hadde ca 40 min reisevei, så jeg kune jo lene meg bakover og "sove" litt........Joda jeg sovnet som en stein jeg....og da jeg våknet opp....lå jeg på skulderen til en mann.....EN FREMMED MANN!!
Han lo av meg og de rundt.....ha syns det bare var koselig han da....uff så flau jeg blei....[:)]

Back
Topp