Agent Orange
Flørter med forumet
Som et resultat av separasjonsangst, har jeg i min 4,5mnd lange karriere som mor ikke vært lenger borte fra knerten mer enn 2 skarve timer i slengen. Har da heller ikke trengt å gi flaske siden jeg alltid har vært i nærheten med boobsen... Såe, til helgen skulle det bli 'my time to shine' når jeg skal i bursdag til min gode venninne. Men nååååå vil jo ikke knerten ha flaske lenger! Prøvde med Avent sine flasker da han var et par mnd og det gikk knirkefritt.. Men jeg skulle nok holdt det vedlike, ja! Nå nekter han plent! Har også prøvd MAM sine flasker, men det er ikke interessant. Papsen har også prøvd å gi for å unngå melkelukt, uten videre suksess! Det er morsmelk jeg har prøvd å gi, både fersk og opptint.
Hjelp! Har dere noen supermamma-trix??
For the record: Det er ikke om å gjøre å drikke på den festen altså, men det hadde vært så deeeeiliiiig å kunne tatt seg et lite glass vin etter over ett år med alkoholenfritt øl og brus Regner med dere skjønner hva jeg mener
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hjelp! Har dere noen supermamma-trix??
For the record: Det er ikke om å gjøre å drikke på den festen altså, men det hadde vært så deeeeiliiiig å kunne tatt seg et lite glass vin etter over ett år med alkoholenfritt øl og brus Regner med dere skjønner hva jeg mener
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app