Det finnes en tid for alt...

Bimse

Glad i forumet
... og Labbeliten har offisielt ankommet DPO-land. Negativiteten er på topp, og ingen spire forventes her! Er det ikke sånn man overlever denne ventetiden da? Og en evt ensom strek på testen om et par uker? 

OM den sitter, og den sitter hele veien, så står det her på BV at termin er 1.mai. Så det er så vidt jeg på nippet greidde å snike meg inn her ;) Og det kan hende jeg får termin tidligere om det faller seg sånn. Da hører jeg jo egentlig til april... Men jeg velger å tro at det er her jeg skal være! ;) Så får tiden vise... Her krysses det i hvert fall både fingre og labber for alle og enhver! Og beina... Faktisk. Sliten. Sorry :P
 
Håper du får være her og at jeg også får være her. hehe.
Hadde vært hyggelig å bli kjent og delt tiden fremover sammen.
Krysser fingre og tær for at mensen holder seg laaangt vekke..

 
Krysser også fingre og ben for at spiren sitter for deg og oss andre:)
En kjempespennende tid i møte nå! Ikke lenge til de første begynner å teste!! For min del er det en stund til så rekker å få med meg spenningen fra deres først:)
 
Krysser for alle! Blir veldig veldig spennende det her! Jeg har skikkelig placeboeffekt av alt dette tankespinnet tror jeg. Føler meg skikkelig uggen, svetter, og er stram i magen. 2 DPO... Hahah! Får håpe det har klaffet da! ;) Ellers føler jeg meg rimelig teit :P 
 
Kan tenke meg jeg også begynner å kjenne etter tegn samme kvelden som vi prøver;) Men er jo bare så utrolig stort! Dette skal bare klaffe det;) For ALLE!
 


Alveskatt skrev:
Kan tenke meg jeg også begynner å kjenne etter tegn samme kvelden som vi prøver;) Men er jo bare så utrolig stort! Dette skal bare klaffe det;) For ALLE!


ha ha. jeg er allerede støl og uggen i magen, og jeg har ikke hatt eggløsning enda. hahaha. tiden går saaaakte... om det klaffer denne pp, blir terminen rundt den 4.mai :)
 
Klaffer det for vår del nå i 2PP blir terminen rundt 10 Mai:) Har aldri vært gravid før heller, så synes alt er spennende og tar for lang tid. Vet jo ikke hva man skal forvente heller..

Utrolig at man har gått på prevansjon i så mange år fordi man er redd for en uventa graviditet og nå som man ønsker seg - skal det liksom ta så lang tid. Irriterende=P
 


Labbeliten skrev:
Har tiden stoppet? Eller er det bare meg? 



sånn føler jeg det og. :/ Begynner på jobb etter 2mnd ferie på mandag, så tror tiden går fortere når jeg starter jobb igjen..
 
Hei damer :) Hvis jeg blir gravid denne måneden får jeg også termin 1.mai. Har så lyst til å inn hit ei uke til testing, jeg håper uka raser av gårde! :D
 
Back
Topp