Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har sett masse smil, men er ganske sikker på at det er ubevisst- musklene som trener seg.. han er jo bare 12 dager
hvordan merker du forkjell på det da?Har vært masse ubevisste smil fra fødsel her og. Men i går kom dei første som har vært bevisste smil
hvordan merker du forkjell på det da?
Sånn jeg også tyda det masse ubevisste i søvne fra nyfødt. Men etterhvert kom det når vi tøysa litt osv ser han smiler med både øyne og munnSånn jeg syns det virker så har smil før bare komt av seg selv. Mens han sover, styrer litt med luft og slikt. Men ingen smile reaksjon på snakking og tøysing.
Men i går så kom smilene når jeg for eksempel kysset han i ansiktet og når jeg tøyset med flasken når jeg skulle sjekke om han ville ha mer melk. Så jeg ser dem som bevisste nå for dei har komt som en reaksjon av ting vi har gjort med han, enn at dei bare har komt uten noen spesiell grunn og smila kom mye mer rett etter hverandre og enn før.
Vertfall slik jeg har tydet forskjellen på ubevisste og bevisste her.
Sånn jeg syns det virker så har smil før bare komt av seg selv. Mens han sover, styrer litt med luft og slikt. Men ingen smile reaksjon på snakking og tøysing.
Men i går så kom smilene når jeg for eksempel kysset han i ansiktet og når jeg tøyset med flasken når jeg skulle sjekke om han ville ha mer melk. Så jeg ser dem som bevisste nå for dei har komt som en reaksjon av ting vi har gjort med han, enn at dei bare har komt uten noen spesiell grunn og smila kom mye mer rett etter hverandre og enn før.
Vertfall slik jeg har tydet forskjellen på ubevisste og bevisste her.