Det første du skal gjøre etter fødselen..

Å gå uten at det gjør vondt! Jeg var kjempeplaget med bekken sist og det har allerede begynt nå, så ser for meg det blir mye vondt de meste månedene.. Håper jeg er like heldig som sist, at det ikke gjør vondt lenger kort tid etter fødsel (selv om det hang litt i).

All mat og sånn gleder jeg meg også litt til, men det er underordnet.
 
Har aldri vært gravid før så mulig ønskene vil forandre seg, men akkurat nå drømmer jeg om fenalår [emoji1]
 
Spise spekemat!![emoji2]
 
Kommer til å bestille ciabatta med salami fra samboeren samme dag som ungen er ute. Foruten det er det i grunnen ingenting jeg savner eller som plager meg nevneverdig enda :) Kvalmen forsvinner vel forhåpentligvis snart. Lista blir nok lengre etterhvert!
 
Å gå på do uten videre problemer. Vet jeg syter mye om det, men herreminhatt for en prøvelse.
 
Kan man spise spekemat, ost osv som vanlig rett etter fødsel? Det er ikke farlig at det kommer i melka? [emoji2]
 
Kan man spise spekemat, ost osv som vanlig rett etter fødsel? Det er ikke farlig at det kommer i melka? [emoji2]
Bortsett fra noen medisiner og drugs kan du putte i deg det du vil. Det er veldig lite som går over i morsmelk ift blodet vårt. Men du kan oppleve at ungen reagerer litt på ting du spiser, men det finner du ut av etterhvert. Min tålte dessverre ikke at jeg spiste sjokolade [emoji87]
 
Til og kunne spise og de eg har lyst på uten og tenke over det! Pasteurisert eller ikkje ;) og at ikkje alt lukter rart:(
 
Bortsett fra noen medisiner og drugs kan du putte i deg det du vil. Det er veldig lite som går over i morsmelk ift blodet vårt. Men du kan oppleve at ungen reagerer litt på ting du spiser, men det finner du ut av etterhvert. Min tålte dessverre ikke at jeg spiste sjokolade [emoji87]

Åh så bra!!! Da vet jeg hva som skal pakkes i sykehusbagen [emoji23] haha, det er vel typisk.. ungen min tåler sikkert ikke salami siden jeg skal glede meg til det i 6 måneder til [emoji87]
 
Når mini ble født hadde mamma dekket til festmåltid når jeg kom hjem fra sykehuset. Det var alt av spekemat, røkelaks, italienske pølser og allverdens mykoster. Drømmer om det samme denne gangen[emoji4]
 
Åh så bra!!! Da vet jeg hva som skal pakkes i sykehusbagen [emoji23] haha, det er vel typisk.. ungen min tåler sikkert ikke salami siden jeg skal glede meg til det i 6 måneder til [emoji87]
Det tar deg uansett en stund å finne ut, så nyt det med en gang etter fødsel [emoji4]
 
Back
Topp