Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk nettopp inn penger, ellers hadde det gått hardt ut neste uke haha.. det er skumle greier altså.Haha, prøv å ligge på sofaen dagen lang... Heldigvis er jeg blakk frem til lønning neste fredag. [emoji23]
Vi fikk nettopp inn penger, ellers hadde det gått hardt ut neste uke haha.. det er skumle greier altså.
Er formen din grei? Hvordan føler du deg nå?
Ja, jeg skjønner godt den følelsen av å gjøre _noe_. Godt at formen er fin og at blødningene er rolige. Jeg håper de forsvinner helt etterhvert. <3Formen er fin, og jeg tør å gjøre litt småtteri i huset - aller helst ting jeg kan gjøre sittende dog, tar ikke de helt store sjansene. Bretter litt klær, og kutter litt grønnsaker, veldig små ting, men det hjelper litt på selvfølelsen å gjøre _noe_.
Er veldig redd for å trigge blødninger, men det har vært helt rolig nå siden onsdag.
Haha - det er så farlig..!!Kjenner til den, blitt mye nettshopping siste uka Vinterjakke til storebror, kivat ullue, nye klompelompeboka og klær til meg fra miinto
Haha, hadde ikke tenkt jeg heller! Men sambo og jeg var ute å kikka på ting vi ønsker til tvillingene, også ble jeg etterlatt alene med Internett og Visa-kortet etterpå haha..! Det gikk hardt for segHar faktisk ikkje kjøpt noe til babyen enda! Venter nok til etter ul[emoji28].
Har de fine mammaklær på miinto eller shoppet du vanlige klær?[emoji1]Kjenner til den, blitt mye nettshopping siste uka Vinterjakke til storebror, kivat ullue, nye klompelompeboka og klær til meg fra miinto
Vanlige klær, men som kan brukes med en voksende mage Brukte stortsett vanlige klær sist svangerskap, bortsett fra bukser! Der må jeg ha mammabukser. Kjøper ellers klær med litt stretchHar de fine mammaklær på miinto eller shoppet du vanlige klær?[emoji1]
Kjenner til den, blitt mye nettshopping siste uka Vinterjakke til storebror, kivat ullue, nye klompelompeboka og klær til meg fra miinto
Ikke fått den enda, håper den kommer i morgen Falt pladask for den dinosaurjakken<3Jeg har heldigvis ikke penger på min konto for øyeblikket (hjemmeværende for tiden, men hadde vært sykemeldt hvis ikke), hadde fort blitt dyrt om ikke! Sofasliting har potensiale til å bli kostbart...!
Har du fått klompelompeboka? Jeg er litt spent på den!
Ikke fått den enda, håper den kommer i morgen Falt pladask for den dinosaurjakken<3
Har faktisk ikkje kjøpt noe til babyen enda! Venter nok til etter ul[emoji28].