Det er vår !!!

bea_

Elsker forumet
Det raser sånn fra taket vårt nå, skulle tro det var jordskjelv. Bikkja er pissredd stakkar. For første gang ever...kom han snikende inn og la seg på gulvet ved senga mi i natt. hehehe....så god vøtt! Trygt og godt hos matmor ![:)]

Solen skinner, det sparkes veldig i magen og det er vår....åh...det hjelper så utrolig godt på humøret det. Tenk å deilig det blir med trilleturer i mai a jenter

Jeg vil også ha vååår! Her er det så mye snø at alt er hvitt :/

Gleder meg mye til trilleturer i Mai, ikke lenge igjen nå ;D

Jepp, det skal bli skjønt når våren kommer. Men tror nok at vi her oppe i nord har en laaang stund igjen å vente på det. Er forresten ganske fint her i dag, sol og bare noen få kuldegrader.....

Ja det er fantastisk [:D]
Sønnen min på 5 år jublet i dag når vi kom i barnehagen. Ha sa: mamma, se det er sand i sandkassa [:D] Hehe gjett om han lengter etter vår og sommer, og er sååå glad for at snøen smelter [:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Ja det er fantastisk [:D]
Sønnen min på 5 år jublet i dag når vi kom i barnehagen. Ha sa: mamma, se det er sand i sandkassa [:D] Hehe gjett om han lengter etter vår og sommer, og er sååå glad for at snøen smelter [:)]

åh...så herlig a...

Det var veldig behagelig å trille snuppa i bhg idag, bar asfalt[:D][:D][:D]
Nå ser jeg terrassen også, tror jeg skal få typen til å måke av resten av snøen der..

Jeg bare håper det holder seg sånn.. [:-]

Om det blir kaldt og mere snø nå, ja da blir jeg utrolig deppa altså.. Det holder liksom nå !

VÅR,VÅR,VÅR![:D]
Det er såååå deilig med sola framme og snøen som forsvinner ganske så fort, men tar jo litt tid siden det har kommet så mye[8D]
På med solbriller og en ikke fullt så tykk jakke og kule gummistøvler[:D]
Det er blå himmel og jeg tror jeg skal kjøpe meg en is[:)]

spist is i to dager nå jeg [:)] lova meg selv at det ikke skal fortsette !!

Jeg trodde også det var vår. Helt til i går ettermiddag, da begynte snøen og lave ned, og den laver ned enda. Så her er det full vinter igjen... [:@]

Her snør det som bare det...hvertfall 10cm siden igår kveld, og da hadde det
begynt å smelte egentlig...
Så nå er det full vinter her igjen[:@]

Back
Topp