Det er urettferdig...

McThrill

Forelsket i forumet
...at mye av det som er godt, er usunt og fetende.

Jeg elsker ostepop! Kunne sikkert spist en pose for dag.
Og sjokolade...sukk!
Og fete sauser!
Brus!

moahaha.. sånn er det! sitter her og nyter alt på engang jeg :p

..kaker.. boller.. rundstykker med masse smør på.. majones.. potetgull.. sukk..

Åååååh, ostepop emoticon

Fryktelig urettferdig at det som virkelig er godt ikke er bra for oss.

MEN alt med måte! Jeg sier bare en ting: lørdagsgodt! :-D da er det lov!

Tweak skrev:
Åååååh, ostepop emoticon

Fryktelig urettferdig at det som virkelig er godt ikke er bra for oss.

MEN alt med måte! Jeg sier bare en ting: lørdagsgodt! :-D da er det lov!

Det som er urettferdig er at det foregår en hungersnød. De dør fordi de ikke har mat. 

IsThaBeth skrev:
Det som er urettferdig er at det foregår en hungersnød. De dør fordi de ikke har mat. 

Er lov å klage over ostepop selv om folk i afrika sulter

Dramadama skrev:

IsThaBeth skrev:

Jeg prøvde bare å sette fokus på at det finnes folk som dør av matmangel, noe jeg kommer til å fortsette med litt til. Jeg synes det er ille å lese om at 140 barn sulter i hjel hver dag. Da synes jeg liksom kaloriene i ostepop blir uinteressante

IsThaBeth skrev:

Dramadama skrev:

IsThaBeth skrev:

Jeg prøvde bare å sette fokus på at det finnes folk som dør av matmangel, noe jeg kommer til å fortsette med litt til. Jeg synes det er ille å lese om at 140 barn sulter i hjel hver dag. Da synes jeg liksom kaloriene i ostepop blir uinteressante

men da bare lar du være og svare i tråden hvis den var uinteressant.....

ååååååååh ostepop.. omg... nam nam.. eller ostekake, hamburger og pommes frites ... omg.. merker at jeg går på diet.. jajaja får kose  meg med grapefrukt istedenfor.. ajhahahaha

Det er ille gøtt da! Jeg kan heldigvis spise akkurat det jeg vil ;) MOHAHA!!! :P

Fete sauser er jo nødvendigvis ikke så fetende. Man må bare lage den fra bunnen selv. Ostepop er vel bare kunstig shit... så ikke rart det er usunt. Men om man spiser gode middager med god saus til, tror jeg ikke det er DET som vipper oss av pinnen. Jeg har gått opp mye i det siste.. jada... gravd... men 14kg før uke 30 er bra mengde :P. Og det er nok Stratosen det jah. 

Men igjen. Frisk frukt med vaniljekesam er heller ikke så galt syns jeg.
Eller oppkutta grønnsaker og dipp. Hjemmebakst.
Men jeg tror de kunstige stoffene i shitmaten bare oppfordrer oss til å spise mer av dem.... ondskapsfulle svin!!

Det er utrolig uretferdig at noen kan spise hva de vil uten å legge på seg mens jeg kan se på sjokoladen og gå opp 3 kilo

At barn sulter i afrika har ikke noe med dette temaet å gjøre mener jeg!

IsThaBeth skrev:

Dramadama skrev:

IsThaBeth skrev:

Man kunne selvfølgelig satt fokus på slike ting i hver eneste tråd her på forumet hvis det var det om å gjøre, men det blir jo sinnsykt kjedelig da.... :)

(selv om jeg i utgangspunktet er positiv til at du setter ting i perspektiv)

Back
Topp