Det er URETTFEIGT!!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Hvorfor får jeg, som fikk godkjent plassen min på skole i første omgang, søkte den tiende JULI, og har alt på mitt rene med engang, SEKS ukers behandlingstid hos lånekassen fra den 9. august, mens en i klassen min som kom inn andre AUGUST nå kan sende inn gjeldsbrevet sitt??

DET ER URETTFEIGT!!!

Fordi noen saker tar lengre tid å behandle?

Aner ikke altså, bare skudd i blinde....

Hva skal du studere og hvor?

Miss Fat skrev:

Helse og sosial, bømlo. Men hvofor tar min søknad lengre tid å behandle enn ei som er like gammel som meg, som også har barn, studerer det samme, men ikke kom inn like tidlig som meg? Er det fordi jeg har MANN?!

Tonje89 skrev:
Her søkte jeg om lån/stipend 2. juni og har fremdeles ikke fått noe svar
Samboeren min søkte en stund etter meg og fikk svar for noen uker siden..

Så mye for førstemann i køen!

Jeg skjønner jo at det tar tid når det er mange som søker, for all del. Men de siste årene har jeg hatt så mye TRØBBEL med dem at jeg er lei!

Bouncing buttplug skrev:

Miss Fat skrev:

Helse og sosial, bømlo. Men hvofor tar min søknad lengre tid å behandle enn ei som er like gammel som meg, som også har barn, studerer det samme, men ikke kom inn like tidlig som meg? Er det fordi jeg har MANN?!

Kanskje søknadsbehandleren din er bitter singel? 

men ja, det kan være derfor, for hans inntekt må tas inn i din søknad :)

DenicaD skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Miss Fat skrev:

Kanskje søknadsbehandleren din er bitter singel? 

men ja, det kan være derfor, for hans inntekt må tas inn i din søknad :)

ååååårh, men jeg har jo skrevet inn inntekten, OG jeg har sendt inn lønnslippen hans.. Har sendt mail til dem nå og spurt om det er noe som mangler slik at jeg kan sende det..

Si det? Jeg søkte i august  ett år og fikk svar i november om at jeg ikke fikk penger... Ei i klassen søkte samtidig og fikk penger 1 mnd etterpå .

*lykkeligst* skrev:
Si det? Jeg søkte i august  ett år og fikk svar i november om at jeg ikke fikk penger... Ei i klassen søkte samtidig og fikk penger 1 mnd etterpå .

DA hadde jeg purret for lenge siden..

Bouncing buttplug skrev:

*lykkeligst* skrev:

DA hadde jeg purret for lenge siden..

Jeg purra flere ganger, men det viste seg at jeg ikke hadde krav på penger, så det var derfor det tok lang tid... Kooooselig ja.

Back
Topp