Det er tid for fredagskos!

M

Moderator Amalie

Guest
Nå er det sannelig blitt fredag igjen, jenter! :D Er det noe spesielt dere bruker å gjøre på fredagskveldene? :)
 
Her blir det middag med mine foreldre ikveld. Og ellers skal jeg bare nyte kvelden og glede meg til rolige dager i helga [emoji4]
 
Her skal mannen ut med venner, så planen er nok å vente til ungen er i seng, finne frem netflix og mango og se på ett eller annet :)
 
Jeg pleier vanligvis å jobbe til 21 på fredagene, så det er lite vi får gjort i grunnen. Mannen pleier å ha middag klar til jeg kommer hjem da, det er veldig koselig :) Og så blir det som oftest en film i sofakroken til jeg har døst bort siste rest av energi [emoji14]

I kveld skal vi ut og spise, feire at mannen har fått jobb :D
 
Samboer og datter er reist med svigers på hytta. Så her blir det totalt slappav-fredag med bare me, myself and I. Kjenner det er etterlengtet [emoji5] Og skal nytes!
 
Vi bruker som regel å lage en bedre middag og nyte et glass vin eller to og se en film etterpå. Akkurat i disse graviditetstider så får samboeren min del av vinen [emoji6]
 
Jeg pleier vanligvis å jobbe til 21 på fredagene, så det er lite vi får gjort i grunnen. Mannen pleier å ha middag klar til jeg kommer hjem da, det er veldig koselig :) Og så blir det som oftest en film i sofakroken til jeg har døst bort siste rest av energi [emoji14]

I kveld skal vi ut og spise, feire at mannen har fått jobb :D

Gratulerer med jobb til mannen, og god feiring!![emoji5][emoji322][emoji1360]
 
Unga ble i ekstase så det var tydeligvis innafor [emoji23] eneste som ble litt pært var mannen [emoji87]

Hehe! Men så lenge ungene er fornøyde, så er jo alt såre vel Mannen kan jo få litt salat ved siden av... Også har du jo bacon og pannekake til lefse.. Er ikke langt unna fredagstacoen da
 
Hehe! Men så lenge ungene er fornøyde, så er jo alt såre vel Mannen kan jo få litt salat ved siden av... Også har du jo bacon og pannekake til lefse.. Er ikke langt unna fredagstacoen da
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] å som jeg hadde likt å sett det ansiktet [emoji23]
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] å som jeg hadde likt å sett det ansiktet [emoji23]
du må love at om du finner på å presentere fredagstacoen på den måten, så må Ansiktsuttrykket dokumenteres.. Og veldig gjerne deles!!
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] å som jeg hadde likt å sett det ansiktet [emoji23]

Ser det er en del emojis som ikke dukker opp på mine innlegg.. Hvertfall ikke som jeg kan se[emoji12][emoji16] virker som det er forskjell på app'en og om jeg går inn via nett.. Men denne fortjener mange latterfjes[emoji23][emoji23][emoji23]
 
210749db30db32036cb541d2176443f2.jpg
 
Back
Topp