Det er slutt . . .

ORIGINAL: Elimor

Så trist å høre[&o] Dersom han virkelig elsker deg, burde han gitt deg den tiden du trenger. *Klemmepå*

Sender deg en god klem.
Han burde ha gitt deg den tiden du trengte, og forhåpentligvis ser han selv hva han har gitt slipp på.
Det er ikke rikigtig å legge skylden på deg selv, man er to i et forhold, og det er begges ansvar å få det til å fungere.
Om du har forklart han hvorfor du tenker som du gjør, burde han gitt deg forståelse og tid.

Håper du ser at du fortjener såpass. Og håper at den triste,vonde følelsen du nå sitter med, vil forsvinne etterhvert. MAnge gode tanker til deg!

ORIGINAL: Camilla*Theodor

Uff, vet ikke hva jeg skal i.. Håper det ornder seg. Trøste klem fra meg..

ORIGINAL: mamsemor

Sender deg en god klem.
Han burde ha gitt deg den tiden du trengte, og forhåpentligvis ser han selv hva han har gitt slipp på.
Det er ikke rikigtig å legge skylden på deg selv, man er to i et forhold, og det er begges ansvar å få det til å fungere.
Om du har forklart han hvorfor du tenker som du gjør, burde han gitt deg forståelse og tid.

Håper du ser at du fortjener såpass. Og håper at den triste,vonde følelsen du nå sitter med, vil forsvinne etterhvert. MAnge gode tanker til deg!

takk for svar... og gode tanker [:D]
ja... vi skal snakke sammen i morgen så får vi se hva som skjer...  vi har det jo veldig fint sammen... men skjønner at det ødelegger... at jeg er sjalu/usikker...  han sier han vil vente , men ... ikke forgjeves på en måte.. og han tror kanskje det aldri forandrer seg...
men så blir jeg litt usikker når han må tenke på forholdet vårt og slikt... jeg elsker han utrolig høyt... men er vondt at han ikke er så sikker som meg... 
vil ikke være redd for å krangle/diskutere viss vi holder sammen fordi da er jeg redd for at han går igjen liksom... med en gang det blir litt problemer...

ORIGINAL: *bondekone*

uff da

ORIGINAL: oliversmamma

huff da...

lykke til videre..

trøsteklem![:)]

Stakkars deg, føler virkelig med deg. Sender deg mange trøsteklemmer.

ORIGINAL: Snupsemamma

uff da

uff da

ORIGINAL: Iny

Stor trøsteklem fra meg også!
Kan ikke være noe godt nei!
Håper dere får snakket sammen og at det ordner seg..

Så trist. [:(]
Håper du har venner og familie rundt deg som kan støtte deg i den vonde tiden.
Du tror det ikke nå, men om litt er det vondeste over..

han vil gi oss en sjanse til... så får vi se hva som skjer...  
håper vi kan få det fint sammen igjen...

HUffda. Trøsteklem

ORIGINAL: Cathy1

han vil gi oss en sjanse til... så får vi se hva som skjer...  
håper vi kan få det fint sammen igjen...

det er bra :)
det får dere helt sikkert.
Sjalusi er ikke noe gøy og har selv hatt en som var utro så vet hvordan det er å slite med tilitt igjen! [&:]

Så bra at han vil gi dere en sjanse til da, ønsker deg lykke til og håper at alt ordner seg! [:)]

Back
Topp