Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Deila
Med mitt nye nick får jeg ingen svar eller kommentarer, med mitt gamle fikk jeg mange. Morsomt
ORIGINAL: Labambie
Kanskje ingen kan hjelpe deg med det du lurer på?
Det er interessant å se at jeg ikke blir "quoutet" eller "signet" i noen tråder, eller i det hele tatt kommentert.
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Er da ingen hemmelighet at man får flere treff om man er et kjent nick.
Får også flere treff om man er kjent for å lage litt drama. Slik er det i en hønseflokk....
Det er interessant å se at jeg ikke blir "quoutet" eller "signet" i noen tråder, eller i det hele tatt kommentert.
Ok, såpass ja. Det er jo kjedelig da. Får håpe det ikke er tilfelle, men at det bare føles sånn. Aner ikke hvem du er en gang jeg.
Signerer de det passer jeg, ingen betydning hvem det er... Ikke vært så mye her i dag men...
Ok, såpass ja. Det er jo kjedelig da. Får håpe det ikke er tilfelle, men at det bare føles sånn. Aner ikke hvem du er en gang jeg.
Signerer de det passer jeg, ingen betydning hvem det er... Ikke vært så mye her i dag men...
Vi er til og med venner på facebook[;)]
Vi er til og med venner på facebook[;)]
Hehe, jeg kan fortsatt ikke vite hvem du er! [:D]
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
Du tror ikke det kan ha sammenheng med det faktum at du som er uten både avatar og signatur har litt lett for å forsvinne i en tråd, da? Den gjengse BV-bruker er som ei kråke, den trekkes mot skinnende juggel. Få på noe farger og et kleint bilde under nicket ditt, så er du sikkert tilbake til det gode gamle på no time.
Evt. hvordan fluer tiltrekkes møkk.ORIGINAL: Bouncy Buttocks
Du tror ikke det kan ha sammenheng med det faktum at du som er uten både avatar og signatur har litt lett for å forsvinne i en tråd, da? Den gjengse BV-bruker er som ei kråke, den trekkes mot skinnende juggel. Få på noe farger og et kleint bilde under nicket ditt, så er du sikkert tilbake til det gode gamle på no time.