Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er salg, hvilken Reima vinterdress skal jeg kjøpe til barnehagen til 1,5 åringen til neste vinte
Er kjempenøgd med alle dressene vi har frå Reima! Type dress avhenger av kor i landet du bur og korleis været er der. Sjå på vannsøyle og temperatur. Eg ville gått for reimatec. Mine jenter er litt lange i ryggen så eg ville gått for str 2 år, men ungane er jo ulike. Eg tenker det er betre med ein dress som er litt for stor med plass til ekstra lag inni enn ein som er litt trang og ikkje god å bevege seg i.
Du kan evt kjøpe 1,5 år som mest sannsynlig vil passe første del av vinteren i alle fall. Så kan du supplere om du ser det blir for smått. Det er mykje ubrukt og lite brukt å få kjøpt på finn.no også. Eg har kjøpt fleire dressar der som framleis hadde lappene på...
Min bruker 68/74 nå og er 8 mnd. Fortsatt litt usikker på hvilken størrelse jeg skal satse på til vinteren. Kanskje jeg ikke burde handle nå
Hvorfor er du ikke så fornøyd med Reima? Har du andre gode tips?