Overskriften sier alt.
Dundress? Reimatec? Vanlig Reima?
Mini er født i juli, bør jeg kjøpe vinterdress i str 86?
Dundress? Reimatec? Vanlig Reima?
Mini er født i juli, bør jeg kjøpe vinterdress i str 86?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min bruker 68/74 nå og er 8 mnd. Fortsatt litt usikker på hvilken størrelse jeg skal satse på til vinteren. Kanskje jeg ikke burde handle nåTa hvertfall tec variantene, vi hadde Gothland. Sart fint på selv om vi ikke er så fornøyd med reima generelt, men tec har høyere slitestyrke og vannsøyle.
Str kommer jo hvilken str mini bruker nå. Min brukte 86 i sin når han var 1,5 år (født i juni) han var stor for alderen.

Jeg hadde nok gått for 80 da, de er romslige.Min bruker 68/74 nå og er 8 mnd. Fortsatt litt usikker på hvilken størrelse jeg skal satse på til vinteren. Kanskje jeg ikke burde handle nå
Hvorfor er du ikke så fornøyd med Reima? Har du andre gode tips?
Er så fascinerende med ulikt syn. Jeg elsker reimaJeg hadde nok gått for 80 da, de er romslige.
Elendig kvalitetmin har slitt i filler alle dresser fra Reima han har hatt, unntatt parkdressen han fikk når han var 80mnd. Den ble brukt i 4 mnd og hadde mye slitasje. Vi fortsatte å kjøpe reima fordi vi viste om lite annet og de var myke og lette kontra mange andre dresser. Men han ødela 2 vinterdresser og 3 parkdresser på 2 sesonger.
Vi elsker Bergans og har kun brukt det fra han var 2,5 år. De koster litt mer da. Ellers ville jeg sett på Wheat og Reflex.
Wheat dresser får hull her, kun jakkene vi kjøper nå
Vet mange liker dem, men min sliter de bare i filler. Og det var ikke et lite hull, det var overaltEr så fascinerende med ulikt syn. Jeg elsker reimaWheat dresser får hull her, kun jakkene vi kjøper nå
Reflex liker vi ikke. Men enig med Bergans
![]()
Men siden jeg har «Bergans spesialisten på tråden»Vet mange liker dem, men min sliter de bare i filler. Og det var ikke et lite hull, det var overalt
Min sliter ut Wheat og han ogsåmen de holdt lenger om ikke annet. Vi har hatt noen jakker fra Reflex og de er gode. De er helt annderledes enn når min var liten.
Bergans er det eneste merke han ikke har fått hull i. Og jeg tror vi har prøvd alt nå![]()
Jeg har Sjoa til min gutt på snart 7, fra Youth serien. Men Ruffen fra barneserien går til 128 er litt rimeligere i pris. Veldig fornøyd med beggeMen siden jeg har «Bergans spesialisten på tråden»todelt sett til gutt 7 år( blir 8, men liten for alder) Hva anbefaler du? Og Sorry ts, ikke meningen å kuppe noen tråd
De er mye ute på skolen, og går en del på fjellet
Vi har i tillegg byfjell rett bak huset. Så skal ha reima vårdress til begge , men ønsker også todelt, og da gjerne Bergans.
Vi har dette på skolen og blått med 3L jakke hjemme, veldig fornøyd
Fant bare rød der nå til full prisVi har dette på skolen og blått med 3L jakke hjemme, veldig fornøyd
Sjekk babyshop for jakka, kjøpte vår der for et par uker siden for 669kr![]()