Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
VARMT at jeg holder på å krepere her, usj as!!!!!
Er det flere en meg som sliter i varmen om dagen??
VEt noen hvordan det er for oss å bade etter fødsel, sånn med tanke på infeksjonsfare å sånt????
Hey
Varmt ja...fy fader svir i huden her..kjennes som jeg er solbrent. har badet i både sjøen og andre vann her til nå, tenkte jeg skulle høre med jordmor imorgen om det er ok forstsette. Mener hun sa noe om det er greit hvis vannet ikke har gått og att vannkvalitetet er ok på stedet du skal bade...
bør ikke bade i felles basseng hvis du ikke vet vannkvalitetetn
men skla dobbelsjekke med henne imorgen...
Kan jo skrive hva jeg får høre her[:D]
Tror jeg må ned til ett vann om noen timer og duppe meg...dauer selv!!!
Tror ikke man skal verken bade, ha sex eller bruke tampong den første tiden etter fødsel. Men det kommer vel sikkert ann på hva slags fødsel man har hatt, om man har sydd mange sting osv..
Hør på sykehuset før du drar hjem. Det er sikkert også noe du får info om uten å spørre...
De sier at du bør vente med bading og sex de første 6 ukene etter fødsel, uansett om du har sydd eller ikke. Dette pga infeksjonsfaren i livmor og underlivet.
Hei jeg fødte sist sømdag,fikk da beskjed om å ikke bade,verken sitte i badekar eller bade noen andre steder på minst 6 uker. Kun dusjing er tillatt pga infeksjonsfare. Om det er pga at jeg er klippet og sydd nedentil eller om alle får sånn forbud.