Det er så trist.

2+mai bebi

Glad i forumet
Jeg var en liten tur innom barn i magen og der syns jeg nesten det bare var krangling og diskusjoner. Det er jo ikke noe koselig.
Da er det godt at vi er en fin gjeng her[:D][:D][:D]

ja, her i April har vi det koselig. Men har desverre sett noen kranglinger her inne og. Forstår ikke hvorfor. Tøffe i trynet når man ikke vet hvem man er?
Er glad vi er en munter gjeng her inne :d

liker meg absolutt her inne, en fantastisk gjeng[:D][:D]

har tittet innom generelt noen ganger, og der er det mange skumlinger....[;)]

vet, det er her det er koselig, har vært litt på snart mamma, men det er så stille og kjedelig der. Jeg liker meg best her.

De to forrige gangene jeg var gravid var jeg med i barn i magen, men du verden.. Makan til hvor mange slemme mennesker det var der.. Folk var direkte ufine med hverandre fordi de hadde forskjellige meninger om ting.. Myyye kosligere her inne!

diskusjoner og uenigheter kommer man aldri unna når man stapper inn en haug med hormonelle kvinnfolk på en plass[8D]
Men å være ufine og hetsende o.l. som hender både her og der på nett er rett og slett lite voksent.
Her på Babyverden pleier det generellt å være veldig koselig[:)]

Jeg er helt enig! Jeg dumpet borti en annen side her om dagen, og der var det girlfight på høyt nivå! Nei, vi får holde oss her, kjempehyggelig gjeng [:)]

Hmmmm, tror desverre vi nok må vente oss litt fighting etterhvert som hormonene stiger ut i svangerskapet[8D] Slik var det ihvertfall på det andre forumet mitt. En del som ble ganske hissige mot slutten. Men nå er det bare kos der inne igjen[:D]

enig [;)]

ORIGINAL: Kineblomst

ja, her i April har vi det koselig. Men har desverre sett noen kranglinger her inne og. Forstår ikke hvorfor. Tøffe i trynet når man ikke vet hvem man er?
Er glad vi er en munter gjeng her inne :d

er såå enig!![:D] jeg liker meg veldig godt her. mange flotte jenter [;)]

ORIGINAL: langlifrøken

liker meg absolutt her inne, en fantastisk gjeng[:D][:D]

har tittet innom generelt noen ganger, og der er det mange skumlinger....[;)]

Helt enig... Holde meg her der det er trygt og rolig[;)]

Back
Topp