Det er så rart...

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Å se at det finnes et terminforum som heter november 2016...og at det er folk der :p

Føles ikke som om det er lenge siden jeg "flytta" inn her på novemberforumet, og det føles nesten som i går at lille novemberfrøet ble en oktobergutt...og allerede så har folk begynt å være gravide med småspirer som skal bli et helt år yngre enn våre små...

Mulig jeg er rar og sær...men ble nesten litt misunnelig på de som går vår og sommer i møte med liten i magen...:p

Absolutt ikke sjalu! Men synes det er veldig rart at det har gått så fort. Unner dem spenningen da :D

Å se at det finnes et terminforum som heter november 2016...og at det er folk der :p

Føles ikke som om det er lenge siden jeg "flytta" inn her på novemberforumet, og det føles nesten som i går at lille novemberfrøet ble en oktobergutt...og allerede så har folk begynt å være gravide med småspirer som skal bli et helt år yngre enn våre små...

Mulig jeg er rar og sær...men ble nesten litt misunnelig på de som går vår og sommer i møte med liten i magen...:p

Vet du, jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Føles som det var i går vi fant ut av vi skulle bli foreldre :oops:

Helt enig! Synes det er kjemperart! Sommeren med småen i magen var jo bare herlig. (Jeg hadde i hvert fall et supert 2.trimester.)

Har tenkt på det samme i det siste :-)
Jeg er nesten litt misunnelig på de som er gravide nå jeg. Det er noe magisk med å gå gravid og jeg gleder meg allerede til neste gang (fortrenger selvfølgelig alle vondtene og ubehaget som også fulgte med :-p )
På torsdag er det nøyaktig 1 år siden vi hadde egguttak ( lillegutt er ivf-barn) og det føles som om det var I går.
Rart å tenke på at det på torsdag er nøyaktig 1 år siden den lille vakre gutten min ble skapt <3

Tenker det samme egentlig :O
(noe mannen synes er komisk, siden jeg hveste at dette skulle jeg aldri gjøre igjen under fødselen :P). Gleder meg til neste gang og synes tiden går så altfor fort!

Den 28.02 er forresten når jeg satt med positiv test for første gang - en skyggestrek, men det stemte jo :P

Vet du, jeg tenker akkurat det samme;)

Jeg ble gravid 7.2.15 og det har gått fort ja!!! Men jeg er dog glad for at det ikke er jeg som er gravid :p fikk skrekken for alt sånt etter fødselen. Får frysninger bare av å tenke på det.

Har i det siste tenkt endel på da eldste (2 år og 8 mnd) var baby. Hvor fort det har gått. Vips så sitter vi med 1 - åringer hele gjengen :) ett år går fort.

Jeg har så lyst å gå gravid en gang til før jeg føler jeg er blitt for gammel. Blir 38 i oktober. Har 5 blastocyst i frysern på sykehuset fra det året jeg fylte 35 så blir å bruke de. Jeg ser gravide kvinner og er sjalu;)

Back
Topp