"Det er så koslig med spark"

Jeg kjenner også masse liv! Deilig følelse å kjenne at han trives :) Men hender at det nesten er litt plagsomt,spesielt på jobb,eller om sparkene kommer på ubehagelige steder i maven

Elsker å kjenne sparkene ❤ syntes det er verdens hærligste følelse :)

Begynner å venne meg til det! Kjennes ut som elektriske støt av og til :p Tok ei stund før jeg begynte å trives med liv i magen. Ble helt satt ut første gang. Likte det ikke, det var vondt, rart og ubehagelig. Har alltid vært livredd for parasitter o.l i kroppen som har laget bevegelse på huden osv så fikk assosiasjoner med slikt første ukene... Nå føles det greit og fint :) er 24+1 idag og kjente liv i uke 17 første gang og er førstegangsfødende.

Begynner å venne meg til det! Kjennes ut som elektriske støt av og til :p Tok ei stund før jeg begynte å trives med liv i magen. Ble helt satt ut første gang. Likte det ikke, det var vondt, rart og ubehagelig. Har alltid vært livredd for parasitter o.l i kroppen som har laget bevegelse på huden osv så fikk assosiasjoner med slikt første ukene... Nå føles det greit og fint :) er 24+1 idag og kjente liv i uke 17 første gang og er førstegangsfødende.
Ja det er noe og venne seg til.. er liksom ikke slikt man er vant til:p
Men det er jo bra at du har vent deg til det;)
Jeg har savnet sparkene og bevegelsene siden sist jeg var gravid:p men det er veldig smak og behag som alt annet:)

Ja det er noe og venne seg til.. er liksom ikke slikt man er vant til:p
Men det er jo bra at du har vent deg til det;)
Jeg har savnet sparkene og bevegelsene siden sist jeg var gravid:p men det er veldig smak og behag som alt annet:)

Ja, man opplever alt forskjellig :) Blir nok å savne bevegelsene når Lille er kommet :p

Ikke så mye bevegelse, men har nok morkake foran jeg også.. Derimot lurer jeg på om han bruker blæra som kosepute...

Ikke så mye bevegelse, men har nok morkake foran jeg også.. Derimot lurer jeg på om han bruker blæra som kosepute...
Jeg har også morkaka foran og kjenner derfor best når lillegutt sparker godt nedover. Har såvidt begynt å kjenne spark i navlehøyde selv om han sikkert har sparket der lenge. Det kommer nok mer og mer :)

Her er lillemor en sprettball :p

Back
Topp