"Det er så koslig med spark"

Evette

Gift med forumet
Jah.. Det er jo det mange synes er en av de fine tinga med å gå gravid. Kjenne spark, bevegleser og liv i magen. I forrige svangerskap gikk jeg med tvillinger. Det var MYE liv i magen, men jentene lå mye med hodet nedover slik at sparkene kom opp i magen. Lillegutt i magen nå trives best når han får bruke blæra mi som trampoline, og noen av sparkene er så ubehagelige at jeg stønner/lager grimaser:p kjempefestlig når du har en samtale med sjef og kollegaer... Hvordan er det med dere? Er det mye liv og harde spark?

Her bruker knøttet blæra mi som trampoline også. Noen spark hardere enn andre. Men gud hvor herlig det er å kjenne liv ❤️

Full fest her også! Lille bøllefrø har den siste uken begynt å sparke skikkelig fra seg innover mot blæra her også, og det er skikkelig ubehagelig!

Jah.. Det er jo det mange synes er en av de fine tinga med å gå gravid. Kjenne spark, bevegleser og liv i magen. I forrige svangerskap gikk jeg med tvillinger. Det var MYE liv i magen, men jentene lå mye med hodet nedover slik at sparkene kom opp i magen. Lillegutt i magen nå trives best når han får bruke blæra mi som trampoline, og noen av sparkene er så ubehagelige at jeg stønner/lager grimaser:p kjempefestlig når du har en samtale med sjef og kollegaer... Hvordan er det med dere? Er det mye liv og harde spark?
Mye liv :)

Her er det mye leven. Jeg må også lage lyder og skjære grimaser noen ganger :p
Her har kjæresten kjent en god del på utsiden de siste to ukene. Er i uke 21+2 nå :)

Jeg kjenner også masse liv hver dag - mye mer enn jeg kan huske fra forrige gang. Kjenner med en gang etter jeg har våknet, og en del når jeg står oppreist iløpet av dagen (kan bare huske jeg kjente noe når jeg lå/satt sist - kjennes rart når jeg står) og på kvelden er det full fest inni der:D Synes det er fantastisk❤️

Veldig mye liv her også, og spesielt nedover og mot blæra. Veldig koselig med liv, men akkurat de sparkene mot blæra kan jeg klare meg uten :p Merker at frøkna blir sterkere for hver uke, mye kraft i de små beina :)

Her har hun blitt utrolig aktiv og sterkere den siste uken, masse spark rett på blæra :p Kan være ganske ubehagelig når hun gjør akkurat det, men utrolig herlig å tenke på at vesle jenta mi turner rundt der inne :D:love7

Mye liv hær nå, spark å bevegelser:D gjennom hele dagen.. det er så hærlig❤ det var dette jeg savnet mest da jeg ikke var gravid.. hehe.. tror mini liker å kjøre bil, da er det full rulle inni der.. Samboer kjente liv første gang for noen dager siden, han var overlykkelig :D
Når jeg gikk med tulla elsket hun å sparke opp i ribbeina, å det var skikkelig ubehagelig.. håper ikke denne har tenkt på det;)

Veldig mye liv her også, og spesielt nedover og mot blæra. Veldig koselig med liv, men akkurat de sparkene mot blæra kan jeg klare meg uten :p Merker at frøkna blir sterkere for hver uke, mye kraft i de små beina :)
Det tenker jeg også på! Bebiene er ganske små ennå, så veldig fasinerende at de små beina har så mye kraft!:p

Mye liv i perioder. Veldig fint å kjenne spark og liv, men helt ærlig er det ikke det mest behagelige jeg har kjent. Har heldigvis vendt meg mer til det nå :)

Jeg syns spark og bevegelser er ubehagelige og gleder meg til å få ungen ut :p Har aldri likt spark :p Syns det er vondt og føles unaturlig hehe

Jeg syns spark og bevegelser er ubehagelige og gleder meg til å få ungen ut :p Har aldri likt spark :p Syns det er vondt og føles unaturlig hehe
Så bra det ikke bare er meg som ikke jubler over sparkene:p liker rett å slett ikke å gå gravid, å vil bare ha babyen min i armene! Ikke i magen:p

Så bra det ikke bare er meg som ikke jubler over sparkene:p liker rett å slett ikke å gå gravid, å vil bare ha babyen min i armene! Ikke i magen:p
Ditto! :p Kun 4 måneder igjen heldigvis :D

Back
Topp