Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, han har sagt det både morgen og kveld at at : tenk! Nå er vi snart 3! Ikke lenge igjen!<3Når jeg merker på hele mannen at han virkelig gleder seg og er så klar han kan bli til å bli far <3 På måten han tenker, snakker og oppfører seg han er rett å slett hærlig. Flere som har ekstra koselige menn om dagen?
Det samme som min mann det også gleder han seg til alle forandringene, på en positiv måte Det er godt å være 2 om det, å ha noen å dele gleden og humørsvingningene med hehe interessen har virkelig tatt seg opp hvertfall. Det begynner vell å bli mer virkelig for de også nå som det er så nært.Ja, han har sagt det både morgen og kveld at at : tenk! Nå er vi snart 3! Ikke lenge igjen!<3
Vi begge er vell også nesten de siste av vennene våre som får barn endelig er det vår tur tenker jeg ogsåDet samme her <3 Han er helt fantastisk, første barnet hans (jeg har en fra før) men ser på hele han at han gleder seg stort! Han er siste i kameratgjengen som får barn (resten har egne familier) så tror det gjør alt ekstra stas, endelig er det hans tur
Jeg gleder meg nesten like mye til å se lille som å se gleden I samboer når han kommer! Tror han blir verdens mest stolte person! Han var en "hard" type før vi ble sammen, folk syntes han var skummel med sine nesten 2 meter og strenge stemme! men nå er han blitt en skikkelig kosete myk fyr ! Haha! Så gleden blir stor her I heimen når han kan dulle med lille!Det samme som min mann det også gleder han seg til alle forandringene, på en positiv måte Det er godt å være 2 om det, å ha noen å dele gleden og humørsvingningene med hehe interessen har virkelig tatt seg opp hvertfall. Det begynner vell å bli mer virkelig for de også nå som det er så nært.
Her er det også sånn, så signerer denneHer har jeg en liten kommende storebror som nesten ikke klarer å vente til lillesøster kommer, og det smelter et mammahjerte! Pappaen gleder seg han og, veldig, men merker at jeg forventer det så ikke like stas