Det er så koselig :)

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Når jeg merker på hele mannen at han virkelig gleder seg og er så klar han kan bli til å bli far <3 På måten han tenker, snakker og oppfører seg :) han er rett å slett hærlig. Flere som har ekstra koselige menn om dagen? ;)

Ja, han har sagt det både morgen og kveld at at : tenk! Nå er vi snart 3! Ikke lenge igjen!<3
Det samme som min mann det :) også gleder han seg til alle forandringene, på en positiv måte :) Det er godt å være 2 om det, å ha noen å dele gleden og humørsvingningene med :-P hehe interessen har virkelig tatt seg opp hvertfall. Det begynner vell å bli mer virkelig for de også nå som det er så nært.

Det samme her <3 Han er helt fantastisk, første barnet hans (jeg har en fra før) men ser på hele han at han gleder seg stort! Han er siste i kameratgjengen som får barn (resten har egne familier) så tror det gjør alt ekstra stas, endelig er det hans tur :)
Vi begge er vell også nesten de siste av vennene våre som får barn :) endelig er det vår tur tenker jeg også ;)

Det samme som min mann det :) også gleder han seg til alle forandringene, på en positiv måte :) Det er godt å være 2 om det, å ha noen å dele gleden og humørsvingningene med :-P hehe interessen har virkelig tatt seg opp hvertfall. Det begynner vell å bli mer virkelig for de også nå som det er så nært.
Jeg gleder meg nesten like mye til å se lille som å se gleden I samboer når han kommer! Tror han blir verdens mest stolte person! Han var en "hard" type før vi ble sammen, folk syntes han var skummel med sine nesten 2 meter og strenge stemme!:-P men nå er han blitt en skikkelig kosete myk fyr ! Haha! Så gleden blir stor her I heimen når han kan dulle med lille!:-P

Het er det omvendt! Min gruer seg sånn...mest fordi han er så redd for krybbedød eller at noe skal skje med babyen. Sønnen vår er 4 år nå, og han er fremdeles veldig overbeskyttende...Han glede seg til hun blir to år, for da slapper han mye mer av. Er nok ikke lett å ha det sånn heller..

Her har jeg en liten kommende storebror som nesten ikke klarer å vente til lillesøster kommer, og det smelter et mammahjerte! Pappaen gleder seg han og, veldig, men merker at jeg forventer det så ikke like stas :P

Her har jeg en liten kommende storebror som nesten ikke klarer å vente til lillesøster kommer, og det smelter et mammahjerte! Pappaen gleder seg han og, veldig, men merker at jeg forventer det så ikke like stas :P
Her er det også sånn, så signerer denne :p

Her sier pappaen veldig lite, men kommer ilende til om jeg mister noe på gulvet, breler med magen og oppfører seg som en skikkelig hønemor. Hele oppførselen hans tilsier at han kommer til å bli verdens stolteste pappa til verdens nydeligste lille uhell :woot::woot::woot::woot::woot:

Back
Topp