Det er så herlig!!

I-J, Å & ?

Glad i forumet
Det er så herlig å kjenne den lille i magen sparke å dulte. Idag er h*n skikkelig aktiv! :)
Gleder meg til sparkene blir såpass sterke at sambo kan kjenne dem på også :)

Forøvrig er det herlig at det er blitt høst!
Mørke kvelder hvor man kan tenne stearinlys, lese en god bok med en kopp kakao.. Ahh.. :)
Og at formen er bedre, at det er 13 dager til oul, at jeg har fått huset på stell til helgen og at vi skal til pappa å spise middag idag ;)
 
Åh, så herlig! Gleder meg til jeg kjenner det for fullt her også! Kjente noe på tirsdag og i går som jeg er overbevist om var spark! Vet at det er tidlig (spes som førstegangs gravid), men er helt overbevist. Kjentes som om noen strøk meg helt fjærlett på venstre side i magen. Håper jeg får legge merke til det oftere snart, for det var helt fantastisk! Hvordan utartet sparkene seg hos deg? Helt enig! Er klar for lune kvelder med telys, fyr i peisen, pledd og høstmat. Som varme supper:-)
 
Kjente først små 'bobler', allerede i uke 15. For hver dag som gikk og for hver 'boble' jeg kjente ble det tydeligere. Nå kjennes det som som små dunk :)
Med førstemann kjente jeg det utenpå magen i uke 18, så håper sambo snart kan kjenne han også :)

 
Ååh :) herlig! Jeg har enda ikke kjent noe..tror jeg... prøver å kjenne hver kveld,men det er kanskje litt tidlig enda..håper jeg kjenner bevegelse snart!!! Gleder meg sånn :D Enig at det er koselig med litt mørkere kvelder, stearinlys..og krype oppi sofakroken under et teppet :D hihi! Og etter høsten kommer vinteren..og i vinter har vi alle termiiin :D
 
Jeg kjente det først om morgenen :)

Jaa, nå er høsten her, så blir det julegavehandling, den herlige adventstida med baking og pynting ilag med storebror og den store magen :) Og rett etter jul starter permisjonstia og man kan bare slappe av å vente på at alle februarnurkene skal komme :)) Herlig tid vi har i møte!!
 
Back
Topp