Det er så deilig

Dollface

Forumet er livet
VIP
Å sitte med frokosten sin mens ungen står ved siden av og presser for harde livet... :p
 
Hi hi hi. Herlig. :laughing8 Bruker å sette han på potta om morgenen jeg. Da presser han ut en bæsj. :D De synes nok det er godt å sitte, for vi kan ligge lenge og slumre i senga, men når han settes på potta (eller matstolen) så begynner pressinga. ;)
 
Tasty :p
 
Hun har hatt løs mage i over en uke nå. Toppen av kaka var istad i butikken. Skiftet bleie i forsetet på sprelsk unge med løs mage :p

Et syn for guder.
 
Sikkert mange som smålo, og sikkert like mange som følte med deg og har vært der selv ;)
 
Nå fant jeg endelig glass med blåbær så håper det funker. Ellers må vi sjekke ut om hun reagerer på melk... sukk.
 
Nå fant jeg endelig glass med blåbær så håper det funker. Ellers må vi sjekke ut om hun reagerer på melk... sukk.
Hufg. Her fikk gutten joghurt til kvelds og er uberurolig. :( håper han ikke har arvet laktoseintoleransen til far. Vi bruker jo stort sett uten laktose og han har jo ikke fått noe særlug med melkeprod. Før han ble ti mnd.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg spiser lite laktoseholfig selv for jeg tåler det heller ikke.. Så hun har jo ikke fått i seg mye hun heller gjennom ammingen... men nå har jeg gått mer og mer over til mme og det kan jo være derfor. Eller tenner. Eller noe annet. Sukk.
Håper bare hun ikke bæsjer på flyet i morra :p
 
Kom en dritbleie etter at han hadde rumlet i magen og grått ei stund. Kom også opp joghurtgulp. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp