Det er SÅÅÅ spennende :D

Dreamer79

Betatt av forumet
Å se at fødelisten blir lenger. Å lese om alle modnings- og fødselstegn. Å kjenne etter på sin egen kropp om ting blir annerledes!
Junijentene er straks ferdige, og nå er det VÅR tur :D
Etter både lette, greie og tunge svangerskap her inne, er vi der endelig!! Vi er allerede igang faktisk :D
Åh, som jeg gleder meg :D Både til å bli kjent med lille nurket, og til å få tilbake kroppen min ;)

En stor takk sendes til alle dere som oppdaterer om fødsel! <3 Det gjør i alle fall min ventetid lettere!

Ventetiden er ikke mye enkel når man går overtid. Men da er det kjekt å kunne snike litt her i Juli også :)

Hoho, fikk frysninger når jeg leste. Har en tendens til å ha så mye å gjøre om dagen at jeg faktisk glemmer at det ikke er lenge igjen, straks juli jo :P

Setter også veldig stor pris på fødselshistoriene ❤️

Med 6 dager igjen til termin kjenner jeg at jeg på mange måter er veldig sjalu på de som allerede har født :D veldig hyggelig og spennende at flere har født :) er sååå klar :)

Ventetiden er ikke mye enkel når man går overtid. Men da er det kjekt å kunne snike litt her i Juli også :)
Er du på overtid er det nok snart over for deg også :) Lykke til, den lille kommer når han/hun er klar :) Jeg har fremdeles en hel mnd til termin, så jeg merker jeg blir utålmodig allerede av alle som føder selv om jeg ikke en gang har gått ut i permisjon enda, hehe.

Enig i at det er veldig spennende å følge med på/lese andres fødselshistorier - så tusen takk for de som oppdaterer:D Utrolig hvordan de siste dagene før termin kan snegle seg avsted. Tenk at det snart er min tur :p Glad på vegne av de som allerede har fått sine små i armene:Heartpink Og liiitt mesunnelig:rolleyes:

Er du på overtid er det nok snart over for deg også :) Lykke til, den lille kommer når han/hun er klar :) Jeg har fremdeles en hel mnd til termin, så jeg merker jeg blir utålmodig allerede av alle som føder selv om jeg ikke en gang har gått ut i permisjon enda, hehe.
Takk :) Er litt kjedelig å være sist i sin måned. Tiden går fort helt til termindato ;)

Med 6 dager igjen til termin kjenner jeg at jeg på mange måter er veldig sjalu på de som allerede har født :D veldig hyggelig og spennende at flere har født :) er sååå klar :)
Samme her, bare jeg har ti dager til termin, men vi får tenke at vi går optimalisert permisjonstiden ;)

Sa

Satser på det :) Akkurat nå slukker jeg desperasjonen med litt Munkholm ;) Når hadde du termin?
Må trøste meg med litt godis jeg ;) Termin var på tirsdag.

Vanvittig herlig at vi går inn i juli straks :D jeg er sååå klar for å møte lille !! Kjempe stas og lese om alle andre :D

Back
Topp