Det er rart....

Ida&Linn

Gift med forumet
Hvor sentimental og grinete man kan bli når første bursdagen til babysen som plutselig ikke er baby lengre er over... [&:][8D][X(][>:][:(]
Ett år er bare poffborevekkikkemer... [:(][:(][8|]

ORIGINAL: *~Tammis~*

Gratulerer med overstått ettårsdag

Hjertelig [:)]

ORIGINAL: *~Tammis~*

Gratulerer med overstått ettårsdag

ORIGINAL: neflonde og prinsen

Gratulerer med ettårsdagen!

Kjenner igjen følelsen... sto og bakte kaken hans, og tårene rant... hehe[;)]

Uff, ja sånn var det her også!!! Godt det ikke bare er meg. hihi [:)]

Gratulerer! Det er litt trist å ikke ha baby lenger ja, men det kommer så mye annet koslig også i denne perioden. De får språk og etterhvert kan man faktisk holde samtaler med dem. Det er noe av det herligste jeg vet, å sette meg ned ved middagsbordet og spørre barna hvordan deres dag har vært og alle de koselige svaren jeg får da[;)]

ORIGINAL: mb

Gratulerer! Det er litt trist å ikke ha baby lenger ja, men det kommer så mye annet koslig også i denne perioden. De får språk og etterhvert kan man faktisk holde samtaler med dem. Det er noe av det herligste jeg vet, å sette meg ned ved middagsbordet og spørre barna hvordan deres dag har vært og alle de koselige svaren jeg får da[;)]

Ja, det er kjempekoselig! Hver alder har jo sin sjarm.. Har en gutt på snart 6 også.. Men det er noe med babystadiet.. For da kan jeg kooooooose heeeeeele dagen uten at det blir kjedelig liksom.. Har ikke kommet over at jeg er ferdig å amme ennå.. (5 mnd siden).. hihi.. [8D]

Back
Topp