Det er noe spesielt

Apeloffen

Forumet er livet
med kaffe.. Kaffe er kos, på en måte[:)]
Drakk endel kaffe før,men den ble liksom borte med røyken,når jeg ble gravid.
Men nå skal jeg trakte meg litt, og finne frem ei stor plate med fruktnøtt, så skal jeg kose meg[;)]

Drakk det for noen år siden i en liten periode, men ikke nå lenger[:'(]

Men sjokoladen er kos ja [:)]

ORIGINAL: Kittekat

Hehe..[:D]
Jeg drakk også en del kaffe tidligere. Spesielt på jobb. Nå klarer jeg ikke lukten, og har fått dilla på te i stedet.[8D][8D][8D]

Kos deg med kaffe og sjokolade![:)]

Ja, jeg gikk over til te heller..men nå har det dabba litt av det også. Er så dårlig på å lage te.. Blir liksom aldri sånn som den skal være[>:]

Jeg liker ikke/drikker ikke kaffe [:)]
Men du får kose deg masse med kaffen din og sjokolade [:)]

åååjaah, jeg koser meg!![;)][:D]

Faen å, nu bei æ så fresta at æ bærre måtte hent mæ en kvikkluns te kaffen, fyfy[:@]

Kaffe er bare mega godt da [:)]
Jeg klarte ikke å kutte ned på kaffen i svangerskapet [X(](vi snakker en kanne om dagen)

Kos deg så masse me deilig kaffe [;)]

Jeg drikker aaaaaaaaaalt for mye kaffe... er liksom ikke kos lenger.
Burde ta meg sammen.

Jeg synes det er litt kjipt å drikke kaffe alene.. men nå skal jeg pina meg trakte meg litt likevel!! [:D]

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Jeg synes det er litt kjipt å drikke kaffe alene.. men nå skal jeg pina meg trakte meg litt likevel!! [:D]

hehe, ja er jo egentlig det! Gubben drikker bare på jobb.. det gjorde jeg også,og på besøk og sånt. Trakta sjeldent kaffe hjemme,bare til meg selv. Så det er jo egentlig litt kos når man først gjør det[:)]

jeg eeelsker kaffe, og er helt enig med deg, det er kos! (Nå er jeg på slanker'n, så jeg får stå over sjokoladen da...). Kaffe var et stort savn for meg under svangerskapet, for jeg synes det luktet enda bedre enn før, og smakte enda bedre enn før, men jeg våget ikke å drikke mer enn et par kopper om dagen)

Back
Topp