Det er natt....

MrsMeoh

Gift med forumet
Men her sitter jeg, spiser polarbrød med peanøttsmør og hvitost! Jeg har ventet hele dagen på å kaste opp, men ingenting skjedde før etter jeg la meg til å sove... Brekningene kom få sekunder etter at hodet traff puta, så da var det bare å springe til bøtta da... Skulle så gjerne ønske jeg kunne spise skikkelig med mat, ha skikkelig matlyst - og ha evnen til å spise meg god og mett - og ikke måtte stoppe pga kvalme. Jeg klarer ikke å spise når jeg kjenner jeg skal kaste opp heller, så jeg har ventet i hele dag på å få spise, så selv om klokka er mye, så følte jeg at jeg måtte ha i meg litt mat, slik at jeg ikke er helt ødelagt i morgen tidlig også.

Meeeen, jeg er kommet over 11 uker, nå er det bare "siste innspurt" til den 12 uken! Woopwoop :)

Men her sitter jeg, spiser polarbrød med peanøttsmør og hvitost! Jeg har ventet hele dagen på å kaste opp, men ingenting skjedde før etter jeg la meg til å sove... Brekningene kom få sekunder etter at hodet traff puta, så da var det bare å springe til bøtta da... Skulle så gjerne ønske jeg kunne spise skikkelig med mat, ha skikkelig matlyst - og ha evnen til å spise meg god og mett - og ikke måtte stoppe pga kvalme. Jeg klarer ikke å spise når jeg kjenner jeg skal kaste opp heller, så jeg har ventet i hele dag på å få spise, så selv om klokka er mye, så følte jeg at jeg måtte ha i meg litt mat, slik at jeg ikke er helt ødelagt i morgen tidlig også.

Meeeen, jeg er kommet over 11 uker, nå er det bare "siste innspurt" til den 12 uken! Woopwoop :)
Krysser fingrene for at kvalmen gir seg snart for deg

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

Takk takk jenter :)

Du er ikke eneste som er oppe om natta og spiser :-) hvis jeg våkner og ikke spiser blir jeg dårlig :-)

Men vekten har ikke flyttet seg heldigvis, men jeg bruker ikke kalorier på sjokolade lengre da, men spiser mer mat!

Spiste myyye sjokolade før gitt men nå smaker ikke det lengre :-(

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg kan heller ikke ligge i senga å være sulten, da kommer kvalmen med en gang.. I går kveld etter leggetid sto jeg opp å lagde bønner og bacon.. Snakk om å få akutt lyst på noe:p

Haha, bra det ikke er bare meg :D

~MrsMeoh~
Termin 21 Februar
( App)

Jeg spiser frukt når jeg våkner om natten og morgenen. Har et lager som jeg steller i stand kvelden i forveien. ;)

Jeg spiser frukt når jeg våkner om natten og morgenen. Har et lager som jeg steller i stand kvelden i forveien. ;)

Hørtes veldig fornuftig ut :) har enda ikke måtte stå opp om natta, men på morgenen er jeg så sulten når jeg våkner at det rumler i magen :p da er det godt med frukt mens jeg lager i stand den "skikkelige" frokosten :p

Back
Topp