Det er MIN mage!!!!

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Hva skjer det med at magen plutselig blir allemannseie så fort man kommer med nyheten om at man er gravid a??

Senest i dag måtte onkelen til sambo bortpå og stryke litt før de dro med kommentaren "da får du slappe av og vokse deg stor du da, så ses vi igjen ved en senere anledning"... Liker ikke at alle skal komme og klappe og kose jeg altså! Mulig det blir no annet når jeg er 7 - 8 mnd på vei, men nå syns jeg faktisk det er ganske ubehagelig..

ÆSJ, ja hallo....jeg HATER det også, bare mannen og sønnen som får lov til sånt. I dag strøk stemora mi meg på magen og lurte på om alt var bra, blir helt satt ut jeg.....vet de bare mener godt, men hallo...hørt om privat sone eller

Jeg er helt enig. Det er skikkelig ubehagelig når folkivil ta på magen. Jeg skjønner heller ikke at de rører. Javel, greit hvis moren min gjør det for eksempel for hun klarer jo ikke å holde fingrene fra fatet, men hvis andre hadde gjort det sånn som onkler eller noe sånn så hadde jeg blitt sjokka. Hehe... hjelper vel ikke at vi er hormonelle i tillegg[:D]

Jeg skjønner ikke greia med å reagere på det jeg[8D] Men det er sikkert fordi jeg ikke har vært noe plaga med det! Eneste mamma som tok meg på magen og sa det så ut somden begynte å bli større. Det syns jeg bare var koselig!
Men hvis det er sånne man ikke er heeelt komfertable med å ha i intimsona så skjønner jeg det jo[8D]

Jøss? Så forskjellige vi er på mange områder=)
Jeg synes det er sååå koselig når folk gjør det jeg[:)] De mener det jo bare godt....ingenting er så flott som en babymage=)

om folk spør meg FØRST om å få kunne ta på magen så går det greit..
MEN om de bare tar på den uten å spørre først så blir jeg dritt sint...

Magen er jo ikke alle manns eie ,tenker jeg da [&:]
Å klikker i vinkler hvis noen prøver å ta på magen min!!!
Ok.. skjønner at folk synes det er hyggelig, men det er jo fortsatt min kropp- forskjellen er bare at det er en liten en som har tatt bolig der inne .Liker ikke at folk tar på magen min jeg, uavhengig av graviditet eller ei.

Tilhører desember, men måtte bare inn å svare på denne her [;)]

Skjønner veldig godt hva du mener. Så snart man blir synlig gravid, så er liksom alle intimitetsgrenser borte. Enhver perifer bekjent finner det passende å klå på magen din, diskutere bekkenet og utfloden din, og spørre deg ut om hemorroider... Kan ikke fordra det! Det er jo greit med nær familie og venninner, men folk som jeg vanligvis ikke ville invitert inn i intimsonen min, har ingenting der å gjøre bare for at jeg har gravidmage. Arrgh! [:@]

ORIGINAL: jealie28

Jøss? Så forskjellige vi er på mange områder=)
Jeg synes det er sååå koselig når folk gjør det jeg[:)] De mener det jo bare godt....ingenting er så flott som en babymage=)

sign, men det kommer an på hvem som gjør det.. er ok med familie og gode venner.

Synes det er heilt greit dersom det er nær familie eller nære venner som man har den "type kontakt" med alltid. Men om det er familie, venner, bekjente og fremmede man ikkje står så nær til vanlig, så liker eg det absolutt ikkje. Det er jo ein grunn til at man ikkje deler intimsone til vanlig, så kvifor skal det plutselig vera greit no!?!
Eg har heldigvis ikkje merka så myke enno siden eg har vore sjukemeldt, men kvir meg nesten til å begynne på jobb igjen, for der møter eg folk heile dagen.
Kanskje eg skal få meg ein sånn;
http://nelly.com/no/mammaklær/elf-100263/touch-maternity-band-4786-14/
[8D]

hehe:P var i bryllup i går og den største allmen kunnskapen utenom at de giftet seg var at jeg var gravid. så værtfall 50 personer jeg ikke kjenner var å strøk på magen i går.. hows that for fun? gidder vel egenlig ikke bry meg lengre om det.
er vel slik at snakk om magen, puppan og f*****. og stryking på magen er vel allemen eie nå tydligvis.

Back
Topp