Det er laurdag!

lenemor

Forumet er livet
Her er frokosten overstått, det har vært en rolig og deilig morgen, med blide og fornøyde barn, hva mer kan man ønske seg?

Nå er far i huset ute og klipper gress. Frøkna tok med seg radioen og gikk ut i teltet i hagen, så lillebror og jeg holder fortet. Skal straks kle på oss og komme oss ned i sentrum - storesøster har nemlig opptjent seg en ny lydbok, etter en uke med stadig bedre leggesituasjoner. Hun ønsker seg en kaptein sabeltann-lydbok, men vi får se hva vi finner.

Dagen har ingen andre planer, vi får ta det som det kommer. Hadde håpet å kunne besøke  ei venninne, men hun er på jobb - brudebilder som skal tas, så vi får se hva vi finner på. Litt usikkert med været igjen - vi har gått fra sol og blå himmel til mørkere og mørkere skyer... det skal vel regne litt i dag igjen

Hva gjør dere for noe spennende i dag da? Og hva står på menyen - jeg trenger inspirasjon

Her blei det sein morgen for min del.. Sto ikke opp før kl 10..! Ellers så er ikke stemningen på topp i huset etter en lang og slitsom ferie.. Og jeg skal begynne å jobbe igjen på mandag.. *sukk* Mer sliten nå enn før vi dro egentlig.. [&o]

God morgen[:)]

Jeg er straks på vei til byen en tur på utkikk etter en bh med gjennomsiktige stropper og dyp skjæring foran, siden jeg skal ha den til en kjole. Jeg skal i bryllupp den 14. august og har kjøpt meg kjole[;)] Jeg er ingen kjolemenneske, så dette kan bli spennende[8D] Sko og veske må jeg også ha. Må prøve å få det unna idag, siden Mina kommer i morgen.

I kveld kommer en venninne på besøk. Vi skal skravle[:)]

Og i morgen er det ENDELIG søndag og Minamin kommer hjem[:D][:D][:D] Savnet henne helt sykt. Første uka gikk greit, men denne siste uka har vært veldig laaaaaang[&o]

Hei på dere.

Her er alt stilt og rolig. Har ingen store planer for dagen. Bare være ute å kose oss til regnet kommer. Men nå måtte vi inn å spise litt.
På menyen i dag står noe så enkelt som hamburgere. Har ett kinakål som vi må få spist opp så da er det så greit å lage hamburger.

Ha en super fin dag damer.[:D]

Back
Topp