"Det er jo bare internett"..

FancyPants

Forumet er livet
Denne frasen blir brukt ofte her inne, men er det virkelig "bare internett"?

Her inne blir vi engasjerte, sinte, triste og glade på andres vegne. Er det "bare internett, ikke noe å bry seg om"?
Hvor mange kan med hånden på hjertet si at de ikke bryr seg om hva som skjer på dette forumet? Som ikke bryr seg det miste hvis noen er ufine mot dem, eller ikke tar inn over seg historier om folk som mister babyer etter termin?

Jeg kan godt også si at ingenting her inne betyr noe for meg i mitt virkelige liv, og at jeg ikke bryr meg. Men det vil være løgn.
 Jeg lar meg selv bli engasjert, rørt, sint, oppgitt og trist over ting jeg leser her inne, og heldigvis for det. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg ikke hatt noen grunn til å være på BV og jeg ville sett på meg selv som en kald person.

Så hva syns du? Er BV "bare internett" for deg?

Jeg prøver å ikke la meg rive for mye  med, da tenker jeg forskjellige tråder som tar litt av, da tenker jeg det bare er internett.
 Bortsett fra det, synes jeg BV er helt fantastisk sted for å få råd om alt mellom himmel og jord[:)].
Jeg er absolutt ingen kald person, selv om jeg ikke engasjerer meg like sterkt i alt[:)].

Jeg lar meg også røre, provosere, engasjere, glede osv her inne. Og jeg kan ta meg selv i å lure på hvordan det går med den eller den, også når jeg IKKE er på nett. Men jeg tar meg ikke så veldig nær av det dersom noen ikke liker meg her inne, for da klarer jeg å tenke at det "er jo bare internett". Jeg skriver ikke kjempemye her inne, men leser masse. Så derfor tror jeg ikke det er så mange som føler de kjenner meg. Jeg har vært her i noen år [:-] nå, så jeg føler jo jeg kjenner enkelte (men er jo fullt klar over at jeg ikke kjenner de, sånn egentlig. Foruten de jeg HAR møtt irl da). [:)]

Back
Topp